کد خبر 1117296
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
نیمار از شر کرونا خلاص شد و به تمرینات پاری‌سن‌ژرمن برگشت

ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که به ویروس کرونا مبتلا شده بود بر این ویروس غلبه کرد و تمریناتش را از سر گرفت.

به گزارش مشرق، نیمار با انتشار یک پست در فضای مجازی از منفی شدن تست کرونایش بعد از قرنطینه خانگی دو هفته‌ای و بازگشتش به تمرینات پاری‌سن‌ژرمن خبر داد.

چند روز پس از فینال لیگ قهرمانان بود که اعلام شد نیمار در تعطیلات تابستانی‌اش در منطقه ایبیسای اسپانیا به کرونا مبتلا شده است. البته او یکی از هفت بازیکن PSG بود که به این ویروس مبتلا شدند. آنخل دی‌ماریا، لئاندرو پاردس، مائورو ایکاردی، کیلور ناواس، مارکینیوش و کیلیان امباپه سایر بازیکنانی بودند به این ویروس مبتلا شدند و اولین بازی تیم‌شان در فصل جدید لوشامپیونه که با شکست یک بر صفر PSG در خانه لانس همراه شد را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

۳ کرونایی جدید در اردوی پاری سن ژرمن

در میان این بازیکنان دوران قرنطینه نیمار زودتر به پایان رسیده و با منفی شدن تست کرونایش او در صفحه شخصی خود در اعلام کرد که به تمرینات برگشته و از این بابت بسیار خوشحال است.

آخرین بازی نیمار برای پاری‌سن‌ژرمن فینال لیگ قهرمانان بود که در آن تیمش با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شد.

نیمار 28 ساله که شایعات فراوانی درباره آینده‌اش وجود دارد، درباره این موضوع به نشریه PSG Le Mag گفت: من فصل آینده هم در PSG می‌مانم. می‌مانم و با انگیزه بازگشت به فینال لیگ قهرمانان بازی می‌کنم، چون این بار می‌خواهم قهرمان لیگ قهرمانان شوم. من دوست دارم کارهایی انجام دهم که نامم را در کتاب تاریخ باشگاه ثبت کنند.

نیمار که سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی به‌عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس