کد خبر 1117280
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
۹۶۷/ شهید ناصر همتی بهمند: فرزندانتان را اسلامی تربیت کنید

شهید ناصر همتی بهمند در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ فرزندان خود را آن‌طور تربیت کنید که اسلام عزیز می خواهد و صحبت رهبر عزیز انقلاب و امر او را اطاعت کنید.

به گزارش مشرق، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ناصر همتی بهمند:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدا پاسدار خون شهیدان و سلام به رهبر کبیر انقلاب.

بنا به یک وظیفه شرعی این وصیت‌نامه را می‌نویسم: مادر و برادر گرامی  بدانید که من این راه را آگاهانه انتخاب کردم و در این راه هیچ کس مسئول نیست و نخواهد بود امید است که این چند قطره خون ناقابلم درخت اسلام عزیز را آبیاری کند. برایم گریه نکنید و خوشحال باشید که پسری تربیت کرده‌اید که می‌تواند در راه خدا جهاد کند و از جان و مال خود بگذرد خدا شما را حفظ کند و تو ای مادر شیرت را بر من حلال کن.

برادران عزیزم امیدوارم شما صبر انقلابی خود را حفظ کرده و به مادر دلداری دهید و سعی کنید فرزندان خود را آن‌طور تربیت کنید که اسلام عزیز می خواهد و صحبت رهبر عزیز انقلاب و امر او را اطاعت کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس