کد خبر 1117132
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
عبدی: مدیران باید پاسخگوی قراردادهای میلیاردی باشند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: بازیکنان هرکدام برای خود برآورد مالی می‌کنند، اما قراردادها توسط مدیران بسته می شوند و باید پاسخگوی باشند.

به گزارش مشرق، حسین عبدی در زمینه وضعیت سرخپوشان پایتخت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: پرسپولیس با توجه به خریدهای جدیدش باید هرچه سریع‌تر به هماهنگی برسد، زیرا شرط موفقیت در در این مسابقات هماهنگی میان بازیکنان است. 

وی اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس نیز باید آرامش تیم را حفظ کند، زیرا در شرایط کنونی این تیم بیش از هر زمان دیگری نیاز به تمرکز دارد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در مورد مبالغ سنگین بازیکنان معمولی در بازار نقل و انتقالات، گفت: این موضوع باید از مدیران پرسیده شود، زیرا آنها مسوول بستن قراردادها هستند.

وی افزود: بازیکنان هرکدام برای خود برآورد مالی می‌کنند، اما مدیران قراردادها را امضا می کنند. به نظر من بهتر است مدیران پاسخ این پرسش را بدهند.

عبدی پیرامون ناراحتی «یحیی گل محمدی» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مدیران این تیم، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم، اما می‌دانم که اکنون پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد و مدیران باشگاه باید کاری کنند تا تیم در آرامش باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس