کد خبر 1117034
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کرمانی‌مقدم: پرسپولیس از سال قبل بهتر بسته شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دید من پرسپولیس امسال حتی از فصل قبل هم بهتر بسته شده و می‌تواند دوباره روزهای خوب را تکرار کند.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی امسال تیم را با نظر خودش بسته و بازیکنان هم طبق فهرست او جذب شدند. از دید من تیم امسال نسبت به فصل قبل بهتر بسته شده است و می‌تواند دوباره روزهای خوب را تکرار کند.

وی در مورد جدایی مهدی ترابی و علی علیپور از پرسپولیس افزود: هر ۲ بازیکنان خوبی بودند که برای تیم زحمت کشیدند اما نباید به آنها خورده گرفت چرا که آنها به دنبال پیشرفت بودند و از تیم جدا شدند اما مدیریت باید پاسخگو باشد که چرا بدون اینکه باشگاه سودی از قرارداد این بازیکنان ببرد، آنها از پرسپولیس رفتند؟

بیشتر بخوانید:

رفتار کودکانه تیم‌های فوتبال ایرانی

پیشکسوت سرخپوشان تصریح کرد: تمام بازیکنانی که جذب شدند از بهترین نفرات تیم‌های خود بودند. بازیکنانی که جذب شدند به ویژه در خط حمله می‌توانند کمک حال یحیی گل‌محمدی در فصل سخت پیش رو باشند و جای نفراتی که از تیم جدا شدند را پر کنند.

کرمانی مقدم در مورد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و عملکرد سرخپوشان در آن مسابقات اضافه کرد: کار در آسیا سخت است. امیدوارم بازیکنانی که به تیم آمدند هر چه زودتر بتوانند با سایر نفرات هماهنگ شوند تا تیم با آمادگی کامل پای به لیگ قهرمانان آسیا بگذارد و در آن مسابقات بتواند از نام و اعتبار پرسپولیس دفاع کند.

کرمانی مقدم در مورد حواشی ایجاد شده و تهدید به استعفا از سوی یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: یحیی شاید عصبانی بوده که آن صحبت‌ها را عنوان کرده چرا که فکر نمی‌کنم او از پرسپولیس برود. او دلسوز تیم است و باید بماند و ماحصل عملکردش را در پرسپولیس ببیند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    8 4
    اره دیگه پهلوان و سرلک و لک و آل کثیر و آقایی بهتر از ترابی و کامیابی نیا و بیرانوند و علیپور و انصاری اند خیلی جالبه خداییش. تیمی که چهار سال قهرمانه با فاصله امتیازیه ایرانه باید کمتر از تیمای مدعی دیگه خرج کنه و بازیکنای اصلی خودش رو هم نتونه حفظ کنه. بماند اینکه دوبار سرمربیای همین تیم بعد قهرمانی متعدد و صدر جدول بودن تیم، حذف شدن
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 2
    لنگ بستۀ ابدی بشه انشاالله که بیت المال برامون نذاشت
    • تراختوری IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      0 0
      90درصد بودجه وزارت ورزش در اختیار تیم کیسه است چرا آخه؟ ما راضی نیستیم
  • داود اکبری US ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام بهترین ترکیب اینه!رادوشویچ.شجاع خیلیل زاده.کنعانی زادگان دفاع وسط.نعمتی راست.اقای چپ.سرلک و نورالهی هافبک دفاعی و شجاعی چپ.رسن پلیمر وسط. پهلوان راست.ال کثیر تک مهاجم باسیستم 4.2.3.1 باید ترکیب بشه
  • شیعه IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 0
    ما ایرانیان امیدواریم تیم بابا مسعود همیشه مقهور در اسیا و لیگ باشه
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    پرسپولیس برانکو یه چیز دیگه ای بود. کجان سروش رفیعی و محسن مسلمان و صادق محرمی و طارمی و بقیه. واقعا تیم رو نابود کردند. واقعا جواب لطف طرفدارهای بیشمار پرسپولیس این نبود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس