نمکی

وزیر بهداشت در نامه‌ای به رییس دستگاه قضا نوشت: اینجانب در مبارزه با فساد خویش و بیگانه نمیشناسم. دستور فرمائید تا رسیدگی شود که آیا فرزند اینجانب پیمانکار است؟ وجهی را دریافت کرده است؟

به گزارش مشرق،دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در نامه‌ای خطاب به آبت‌الله سید ابراهیم رییسی خواستار رسیدگی به حواشی ایجاد شده در در شبکه‌های اجتماعی علیه وی و فرزندش شد. این نامه بدین شرح است.

حضرت آیت ا... رئیسی
رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام؛
آنچه به استحضار میرسد شکوائیه نیست، گلایه‌مندی یکی از سربازان کوچک این مرز و بوم است که چهاردهه از ایام زندگیش را صادقانه موقوف خدمتگزاری مردم و اعتلای این سرزمین کرده است. در سخت‌ترین روزها و در سهمگین‌ترین عرصه‌ها برای سربلندی و عزت نظامی که با خون هزاران شهید بزرگوار بر پای مانده تن به آتش زده و اینک فرماندهی یکی از هولناکترین بلایای تاریخ همه‌گیری‌های جهان را ماه‌هاست بر دوش میکشد و تلاش میکند بی‌وقفه و شبانه‌روز در اوج تحریم‌های ظالمانه، مضایق ریال و ارز و تنگنای اقتصادی بی‌بدیل سال‌های پس از انقلاب، پرچم سرافرازی کشورش را با فداکردن آرامش، سلامتی و آبروی خود و همکارانش در عرصه جهانی برافرازد، نیامده تا نام و نان کسب کند آمده تا آبرو و جان فدا کند نیت نکرده این دوران را پلکان صعود دنیایش قرار دهد با خدایش عهد کرده تا هرچه دارد در این عرصه پربلا ببازد تا شاید بتواند از ابتلا و مرگ مردم عزیز کشورش ذره‌ای بکاهد.


اولین روزی که گام در این مجموعه پرتلاطم نهادم، مبارزه با فساد را در کنار برنامه‌ریزی زیربنائی، جهت توسعه زیرساخت‌ها، تقدم پیشگیری بر درمان، ایجاد ساختارهای هوشمند و ده‌ها مورد دیگر را هدف قرار دادم. گرچه سیل و زلزله و آنفلوآنزا و کرونا نفسگیر شد مع‌الوصف در استمرار راهی که برگزیدم از پای ننشستم. درگیری با مافیانی که سال‌ها شکل گرفته بود و در عرصه دارو و تجهیزات پزشکی یکه‌تازی میکرد کار ساده‌ای نیست. مجموع‌های که تارهای نامرئی در دستگاه‌های بیرون از وزارتخانه تنیده بود و ابزار گسترده تبلیغاتی برای تخریب در اختیار داشت، بلافاصله واکنش‌ها شروع شد و غافلگیرانه همه امکانات را برای تهمت، افترا و نشر کذب بکار گرفت، امواج سهمگینی به‌راه افتاد که یارای تابآوری برای کمتر کسی میگذاشت. تعداد زیادی که در بین آن‌ها خیرخواهان مصلحت‌اندیشی هم بودند از من خواستند کوتاه بیایم، چون خود و خانواده‌ام بشدت تحت فشار و تهدید بودیم، اما از آنجا که معتقدم اگر روزی برای دفاع از مرزهای جغرافیائی کشور بشوق شهادت میرفتیم امروز رسالت همگانی دفاع از مرز پاکیزگی و شفافیت است. موریانه‌ای که چارچوب نظام را میخورد، فسادست همان اولویت مهمی که حضرتعالی به خوبی دریافتید و اولین گامتان در توسعه عدالت مبارزه با آن بود. با حضور جنابعالی و دلگرمی از قول محکم پیگیری و حمایت در این راه پرهراس دلگرمتر ادامه دادم و مستحضرید که موارد متعددی بدون جنجال رسانه‌ای و تشویش اذهان و تشدید بی‌اعتمادی عمومی تقدیم شد و مورد پیگیری قرارگرفت. حاصل این شیوه خداپسندانه صرفه‌جوئی بیش از ۶۰۰ میلیون یورو در سخت‌ترین سال اقتصادی کشور و با وجود همه بلایا و مشکلات بود. ضمن آنکه کلیه موارد بلاتکلیف نیز تعیین وضعیت شد.


در این ایام طوفان‌هائی سازمان یافته و در مقاطع خاص شکل گرفت که به لطف پروردگار شر طراحانش به خودشان بازگشت. پرونده یکی از افرادی که اخیراً با صبوری اینجانب و پیگیری در مراجع محترم قضائی به سرانجام رسید و منتهی به صدور رأی محکومیت وی شد پدیده بسیار جالبیست، ایشان با ندامت از استفاده ابزاری مافیای دارو بیاناتی دارد که شنیدنیست که انشاا... بموقع به استحضار عموم خواهد رسید. ایستادن یک تنه در مقابل گروه بی‌انصاف و خدانشناسی که داروی تاریخ گذشته یا تقلبی را به کودک سرطانی معادل دریافت وجه گوشواره‌هایش که مادرش در خواب درآورده و فروخته، میفروشند کار سادهای نیست.


البته هرگز نباید شرافت و صداقت آنانکه در تمام سال‌های پس از انقلاب در تولید، واردات، توزیع و عرضه داروی مورد نیاز مردم شبانه‌روز تلاش کرده‌اند با سیاه‌کاری گروهی سودجو نادیده گرفته شود. وسواس و واکاوی در ورود دانشجویان گروه پزشکی و مبارزه با صندلی‌فروشی و برخورد با رانت در این حوزه، چراغ خاموش و بدون غوغاسالاری از دیگر مواردیست که حضرتعالی واقفید.


اخیراً ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از سخنان امام جمعه محترم ملارد از تریبون نمازجمعه پخش شد که تصاویر هوشمندانه مخربی نیز بدان افزوده بودند که طبق فرمایش ایشان فرزند اینجانب که از حدود بیست سال پیش مهندس عمرانست بعنوان پیمانکار، سه پروژه بیمارستانی را چند سال پیش گرفته و پول آن را برداشته و رفته است. از آنجا که حدس من سوءاستفاده از سادگی ایشان بود مراتب را به برادر ارجمند و گرانقدرم جناب آقای حاجی علی اکبری رئیس محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منعکس نمودم تا با تنویر ذهن ایشان خود به مرمت گفتار بی‌مبنایشان بپردازند. زیرا معتقدم در این دوران حساس که دشمنان متحدند تا نهادها و شخصیت‌های روئیده از متن انقلاب را مورد هجمه قرار دهند خودزنی درون نظام شادمانی دیگران را سبب خواهد شد. مع‌الوصف بدلیل طولانی شدن این حرکت و استمرار شیطنت جریانی که به نیت انتقامجوئی از پرچمداران مبارزه با فساد از هر تلاشی فروگذار نیستند مراتب به استحضار رسید تا عنایت فرمائید.


اولاً: دستور فرمائید تا رسیدگی شود که اگر ایشان مدرکی دارند که آیا فرزند اینجانب پیمانکار است؟ (که نیست) وجهی را دریافت کرده است؟ (که نکرده است) و یا پروژهای را که متعهد به اجرا بوده رها کرده است به اشد مجازات محکوم فرمائید. اینجانب در مبارزه با فساد خویش و بیگانه نمیشناسم. فرزندان من پدری را تجربه کرده‌اند که با چهاردهه خدمت ریالی از بیت‌المال را جابجا نکرده، یک روز حق مأموریت قانونی نگرفته، اگر غذائی در دفترش خورده وجهش را پرداخته و لیتری از بنزین اتومبیل دولتی صرف خانوادهاش نشده است اگر در سایه چنین پدری فرزندی ناخلف آنگونه که شیخ بزرگوار از جایگاه خطابه‌های امیرالمومنین (ع) میفرماید حضور دارد حقش کشیدن سخت‌ترین مجازات‌هاست.


ثانیاً: اما اگر آنچه فرموده‌اند کذبست، بعنوان رئیس محترم حق طلب قوه قضائیه، اجازه ندهید بعضی از جایگاه‌ها و تریبون‌ها از برخورد قانونی مصون باشند؛ فساد فقط یک جنبه اقتصادی ندارد، لجن‌مال کردن حیثیت سربازان صدیق نظام، بی‌اعتمادی مردم از حکومت و اینکه بگویند "اینهم پرچمدار ضد فساد" و بهره برداری مفسدین اقتصادی در راستای تبرای خود از آنچه بر حقوق بیت‌المال روا داشته‌اند به بهانه گفتار بی‌مبنا و ناشیانه فردی از تریبون با اهمیت نمازجمعه نیز نیازمند برخورد و پیگیریست.


تمنای اینجانب در این راستا، جهت دفاع و اعاده حیثیت خود نیست که مردم شریف این سرزمین حداقل خدمات سرباز خدمتگزارشان در چهاردهه خدمت را میشناسند بلکه دفاع از آنانیست که گامی برای فسادستیزی برمیدارند و با برنامه‌ریزی سازمان یافته در قدم‌های اول خانه‌نشین و یا به طرق دیگر گرفتار میشوند و دیگران نیز با نگرانی از جو تخریب در این راه پرهراس گام نمی‌نهند و این خود میتواند به بقای فساد بیانجامد.
توفیق، عزت و سربلندی آن عزیز ارجمند را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • روزبه IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    63 7
    ادبیات ایشون قابل تقدیر هست
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      4 33
      ایشون اگر شکایت دارند باید به دادسرا میرفتن و شکایت میکردن اینجوری با نامه نگاری چیُ میخوان‌بگن!؟
    • علی IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      25 1
      خب نامه نوشته که ببره دادسرا. قبلش هم رسانه ای کرده اشکالش کجاست؟
    • احمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      7 23
      اگر ادم متدینی بود سال اول به عزاداری حمله نمی کرد و امسال به بهانه کرونا دوروز مانده به محرم تعطیل... واینکه از نشانهای بی ایمانی ایشان اینست که از جایگاه وزارتی تقاضای رسیدگی به امورات شخصی مرتبط با فرزندش است...خواهشا این مطلب را بذارید مشرقیهای گرامی...نمیشه که هرچی بنویسیم گذاشته نشود.
    • ماریه IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      21 1
      اقای نمکی انسان شریفی هستن که صادقانه کار می کنند
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      3 1
      احمد ملاک حال افراد است.!
    • مهندس نفت IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      4 13
      بله خودش هم آدم شریف و مذهبی هست... از روز اول کرونا رو انداخت گردن حرم و مساجد و اماکن متبرکه ! بعدش جاده ها رو که دم عید باز گذاشتن بنده خدا هیچی نگفت.... بعدش موقع راه اندازی کنکور که شد ، از نظر ایشون کنکور مشکلی نبود اما همانروز عزاداری های محرم را باعث کرونا دانست! یک دستورالعملی صادر کرد که هرکس اون را خواند فهمید به زبون بی زبونی گفته عزاداری نکنید.... حقیقتا" ایشان آدم متدینی هست! هیچ وقت متلک پرانی به صحبتهای رهبری نکرد. کلمه "آتش به اختیار" رو به تمسخر نگرفت!
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      3 0
      ۰۰۵۸آدم زرنگیِ ، به این ناز اداهاش نگاه نکنید!
  • احمد IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    8 50
    خودش می گوید و خودش می‌دوزد اول همه مثل شما تکذیب می کنند بعد که زندان رفتند معلوم خواهد شد
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      23 5
      عملکرد عالی ایشان در شرایط کرونا ،که همزمان هم کمبود بودجه (از یک میلیارد دلار برداشت شده از صندوق ذخیره ارزی ،فقط 300میلیارد دلار بهشون داده شده ) و هم چوب لای چرخ گذاشتن ...... رو تحمل کردند ،نشاندهنده شخصیت توانا وبی حاشیه ایشان است.ایشان رویش دوران بی تدبیری است.....کدام یک از زندان رفته های رانت خوار ،اینطور بدون حاشیه روی ،خودش را در معرض قضاوت قرار داده است؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      4 1
      تصحیح میکنم =300میلیون دلار داده شده است.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    42 9
    من به شخصه آقای نمکی رو نمیشناسم اما احساسم اینه که به طریق شهید رجایی در حرکت بوده.خدا پشت و پناه هر اون کسی که دغدغه ش خدمت به خلقه.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      10 39
      و همچنان هم نمی‌شناسید ...
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      11 0
      احسنت به پیام 17.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    46 3
    هرکس وناکسی که الکی تهمت دزدی وابروی شخصی را ببرد خدا به بدترین درد ومرض گرفتارش کند تا روزی هزار بارمرگش ارخدا بخواد...این روزها مفسدین اصلاح طلب مثل خوره بجون نظام وانقلاب افتادند خدا نسلشون بسوزونه ..مثل غده سرطانی همه جا نفوذ کردند...وریشه زدند ..
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      4 1
      حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است ضمن نظام خواهی حق مردم است اقدام آقای نمکی بعد از افشاگری امام جمعه ملارد بسیار قابل تقدیر است انشالله قوه قضاییه به این موضوع رسیدگی کرده تا در صورت ارتکاب عمل مجرمانه فرزند وی نیز محاکمه و مجازات شود و ر صورت کذب بودن اتهامات از ایشان و فرزندش اعاده حیثیت شود
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    یعنی قوه قضائیه کاری می کنه؟!!!!!!!!
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      41 3
      خدا را شکر قوه قضائیه نشان داده است که تیغش بر گردن بزرگان ،برنده تر از ضعفاست.
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      6 3
      خدا را شکر شخصی مثل آیت الله رئیسی بر صندلی ریاست آن نشسته است که از هیچ احدالناسی ترس و واهمه ای ندارد و اسم و رسم افراد رو برقراری عدالت تاثیری ندارد.
  • FR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    37 3
    آقای دکتر نمکی از شریف ترین وزرای دولت هستند این اظهارات و اتهامات یا از طرف اصلاح طلبان تهوع آور یا از مفسدینی ست که دل خونی از مبارزه با فساد دارند نمونه ش خراب کردن دیلاهای غیر قانونی ملارد گه آنها را نقره داغ کرده
  • حسني FR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    41 2
    احسنت به اين وزير،باعث افتخار كشور است ،اي كاش الگو باشد براي ديگران كه چنين سمتهائي را دارند.
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    11 56
    چرا این همه در دل وشاعرانه . مستقیم اگر خطایی کرده رسیدگی و گزارش و مجازات شود .احتمالا هم داره ربطی به طلب پرستار ها داشته باشد ....
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      9 3
      ایشان طبع لطیفی دارد، به همین دلیل نمیتواند مانند یه عده ویه نفر خاص ،با 56 لقب آبدار از خجالت منتقدانش به در اید وبه جهنم حواله شون بده ! شما ببخشید !
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    34 3
    احسنت به این روش و منش
  • FR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    33 1
    آفرین به شرفت بزرگوار
  • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    38 2
    وزیر دوست داشتنی و خدمت گذار بی منت،خدا حافظش باشد.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 5
    کل باندش را باید از بین برد
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    4 9
    شغل فرزندتون رو نگفتید
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      5 4
      مگر بناست جناب وزیر هرچی را به همه بگوید.!
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      4 2
      گفته که! مهندس عمران. نخواندی بعد نظر میدی؟ مجبور نیستی ها!
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      3 9
      ۸۱۷خیلی ها مهندس عمرانن ولی بیکارن !الان پسرشون کجا کار میکنن!؟
  • جعفرخرازی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    11 2
    چنانچه فرمایش حضرتعالی دارای صداقت باشد میتوانم بگویم اجرکم عند الله وجانم فدایت
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 6
    نه بابا آن وقت هم که معاونین آموزشی ات داشتن تو گواهینامه سال ۹۸ تخلف میکردن هم حواست بود
  • مسعود دیپلمات NL ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    16 3
    سئوال من از جناب دکتر این است که چرا شکوائیه و نه شکایت؟! رئیس قوه قضائیه در این مورد چه می تواند بکند. لطفا" شکوائیه را به پیشگاه حق نعالی بفرمایید ونه به جناب رئیسی! جنابعالی لطفا" طرح شکایت فرمایید تا رسما به آن رسیدگی شود. با تشکر
    • نادری IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      8 0
      اول که ایشون گفتن به حاجی علی اکبر اطلاع دادن پاسخ نگرفتن بعدشم خوب این امام جمعه شکایت ببره پیش خدا امام صادق علیه السلام فرمودن آبروی مومن بالاتر از کعبه هست
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    9 0
    تهمت بلای عصرما.!!!
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    5 6
    این همه که نیاز به نامه نگاری نبود سریع میرفتی اصل مطلب بدون قضاوت که بررسی کنید اتهامات به پسرم درست است یا نه یک خط میشد تمام
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      3 1
      اینکه همه جا رو پر کردند چی؟! باید از قوه قضاییه کمک بگیرد.!
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      10 3
      چون مبرا از تهمت هستند علنی شکایت کردند والا اگر واقعیت داشت شکایت خودرا علنی نمی‌کردند. وتواین مدت که وزیر هستند جز خوبی وصداقت وخدمت چیزی از ایشان ندیدیم. فالله خیر حافظا وهو ارحم الراحمین.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    6 3
    19:48اینطوری بنده وجنابعالی وامثالهم بیش تر متوجه میشویم که چه گرک هایی درلباس میش اند و بآبروی دیگرون بازی می کنند..شاید حیا کنند ومواظب رفتار زشتشون بشوند..اتفاقا بسیار دیدم همین کار را می کنند...کارشون دکتر نمکی درسته وعالی...
  • بیژن IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    4 1
    بلاخره یک نفر تو دولت حرف درست زد.حالا نوبت قوه قضائیه است
  • مهدی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    10 0
    خیلی جالبه اینجوری شو دیگه ندیده بودیم. نامه بزنی که دستگاه قضا لطفا منو محاکمه کن. کاش فریدون میگفت بیاین منو محاکمه کنین. اینجا چه خبره
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      6 3
      حرف صداقت واخلاص.!
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    نامه های خلاصه خونده نمیشوند نامه طولانی چطور قرائت بشه؟البته چون مال از ما بهترون هست فرق میکنه
  • تارا IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    7 0
    به نظرم دکتر نمکی یک وزیر انقلابی ودلسوز می اید
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    25 0
    آخرین حربه دشمنان تهمت است.!
  • DE ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    3 17
    شما نام شناسنامه ای ( نه مستعار ) و شغل و تاریخ تولد و سایر مشخصات آقاپسر و اتهام وارده را شفاف اعلام کن تا آنها که باید تحقیق کنند ، خودشان تحقیق کنند ...این روده درازی ادیبانه بدون علت نیست !!
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      5 3
      تهمت نزن.!
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    2 9
    طبری هم تو دادگاه بارها گفت بیش از ۲۰ سال خدمات صادقانه انجام داده ولی نمیگفت این خدمات برای کی میکرده با این همه مسعولین صادق و خدوم پس چطور این همه مشکلات و فساد وجود داره همه خدمتگذار صدیق همه پاک و پاکدست
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      7 2
      خوش بود گر محک تجربه آید به میان/تا سیه روی شود هر که در او غش باشد....ضمنا گنه کرد در بلخ آهنگری... برو لالا عمو
  • رضا IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    2 2
    خدا قوت دکتر نمکی وزیر شریف و زحمتکش دولت. انشالله سلامت موفق و عاقبت به خیر باشید
  • پریسا IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    11 3
    درود بر وزیر انقلابی دکتر نمکی.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    2 3
    درود بر مشرق واهالی مومن مشرق. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    3 2
    آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است.!
  • احمد IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 4
    کار جناب آقای نمکی که نامه سر گشاده مینویسد هم به نظرم صلاح نبود
  • احمد IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 1
    آلان که وزیر پرتلاش و محبوب بهداشت درگیر ویروس مهمی چون کروناست جا داشت قوه قضائیه تامل می کرد و وزیر را درگیر چنین مساله ای نمی کرد. آلان وقت خدمت و کار است. وقت برای چنین پیگیرهایی بسیار است.
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      6 0
      قوه قضائیه درگیر نکرده دقت کنی دشمنان وزیر بهداشت را درگیر کردند.!
  • قتال FR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    7 1
    این وزیر بهترین وزیر این دولته، خدا حفظش کنه، از عمر روحانی کم کن و بر عمر نمکی بیفزا...
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 2
    به ندرت از اصلاح طلبان و طرف داران و مجموعه شان آدم روسفید بیرون میاید ولی از لحن دکتر نمکی که بار سنگینی را داشته احساس میکنم در مورد خودش و بچه اش اجحاف و دروغ پردازی صورت گرفته است. از قاضی القضات خواهشمندیم رسیدگی فرمایند.
  • متین IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    3 0
    شما نیازی نیست ناراحت شی خود قوه قضائیه حلش می کنه
  • احمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    6 1
    انصافا ادبیاتی محترمانه داشته واز یک فرهیخته نیز اینچنین توقع می رود ضمنا با صراحت راجع به عملکرد خود وفرزندش نیز گفته مدارک عملکرد خودش در محل کار مشخص است ونمی تواند بدون پشتوانه کاری اینچنین بیان نماید .
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    7 1
    جالب
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    3 1
    امام جمعه ملارد از آقای سعید نمکی عذرخواهی کرده وگفته اگر ایشان را نبخشد از سمت خود استعفا می‌دهد. پس معلوم شد که حرف ایشان(امام جمعه ملارد) تهمت ودروغ بوده وهرکس پشت سر جناب وزیر چیزی گفته باید توبه کند.!
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    1 7
    الحق که وزیر باهوشی هستی. مثل وزیر سابق، کسی را معاون پارلمانی گذاشتی که استاد لابی گری است و استاد سرپوش گذاشت بر روی تخلفات شما. استاد دخالت و هدایت عزل و نصب ها. استاد حق جلوه دادن باطل و باطل جلوه دادن حق. آقای وزیر: لطفا شغل فرزندانتان را مخصوصا در سازمان تامین اجتماعی و .... هم کمی بازگو بفرمایید؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      4 1
      تهمت نزن.!
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      4 0
      برای حرفت مدرک داری؟
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      4 1
      تهمت جدیده؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    6 1
    امام جمعه ملارد از آقای سعید نمکی عذرخواهی کرده وگفته اگر ایشان را نبخشد از سمت خود استعفا می‌دهد. پس معلوم شد که حرف دروغ وتهمت بوده. وکسانی که به پشت سر جناب وزیر حرف زدند باید توبه کنند.!
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    7 0
    ولی لطفا دیگه تهمت به ایشان را چاپ نکن حالا که معلوم شده از اساس تهمت ودروغ بوده.!
  • مصطفی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    6 1
    این وصله ها به نمکی نمیچسپه،تخریبچی های دشمن به کاه دون زدن
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    3 1
    احسنت به اين وزير،باعث افتخار كشور است ،اي كاش الگو باشد براي ديگران كه چنين سمتهائي را دارند.
  • محسن GB ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    7 1
    بعضی از دوستان در کامنت هایشان نوشته اند چرا ایشان بجای نامه نگاری و رسانه ای کردن موضوع، مستقیماً به دستگاه قضایی مراجعه نکرده است؟ عزیزان! ادعایی که علیه فرزند ایشان شده، علنی و رسانه ای است و ایشان هم ناگزیر به همان شیوه پاسخ داده است. در واقع این سوال را باید از آن امام جمعۀ محترم پرسید که اگر جنابعالی در ادعایت صادق هستی چرا رسماً به قوۀ قضاییه شکایت نکرده ای و چرا قبل از اثباتِ اتهام با آبروی مردم بازی می کنی؟
  • نصر IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    باید دید اون مسئولی که این خبر را برای امام جمعه محترم برده کی بوده و چه هدفی داشته. و پشت سرش کی بوده و ایا ممکن است هدف از این کار تطهیر و پاک دست نشان دادن و بگونه ای تبلیغ به نفع کسی در فضای مجازی بوده یا نه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس