زمانی:‌ قوه قضاییه و وزارت ورزش به اتفاقات استقلال ورود کنند/ اقدام عضو هیات مدیره زشت و دور از شان بود

عضو سابق هیأت مدیره استقلال گفت: قوه قضائیه و وزارت ورزش باید فوراً به اینگونه مسائل از جمله مذاکرات با بازیکنان در هتل و درخواست عجیب یک عضو هیات مدیره ورود کنند تا این مسائل در کشور جا نیفتد.

به گزارش مشرق، حسن زمانی در خصوص اتفاقاتی که این روزها در باشگاه استقلال رخ می‌دهد و همچنین نامه‌ای که عضو هیأت مدیره این باشگاه (عبدیان)، به رئیس قوه قضائیه نوشته است، اظهار داشت: این اقدام بسیار زشت و دور از شأن مدیر یک باشگاه است. مدیری که خودش باید سکان‌دار باشد به نقطه‌ای رسیده که توان حل مشکلات را ندارد و اصلا نباید چنین افرادی را وارد باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس کرد.

بیشتر بخوانید:

آقای سعادتمند! چه کسانی باید تاوان خیانت شما را پس بدهند؟

وی افزود: هوادار استقلال حق دارد مشکلات را بداند و در مورد نقاط ضعف و قوت تیمش از مدیران سوال کند اما یک مدیر برای فرار از واقعیت نباید مشکلات را بر گردن دیگران بیندازد. چرا زمانی که ما بودیم چنین اتفاقاتی رخ نداد و از این نامه‌ها به قوه قضائیه نرفت؟ یک مدیر باید خودش هوادار را به آرامش دعوت کند اما  جالب است که عضو هیأت مدیره هوادار را تحریک می‌کند.

زمانی خاطرنشان کرد: متأسفانه نفراتی که در حال حاضر در ورزش ما تصمیم‌گیرنده هستند خوب عمل نکرده و جایشان اینجا نیست. در این زمینه باید اقدام شود و به نظرم خود وزارت ورزش باید بلافاصله به اقدامی که هیأت مدیره استقلال انجام داده ورود کند تا این مشکلات پیش نیاید.

وی ضمن انتقاد از مدیران استقلال به  خاطر مذاکره با بازیکنان در یکی از هتل‌های تهران گفت:‌ مگر باشگاه استقلال دفتر ندارد؟ چرا باشگاه‌های دیگر چنین کاری را انجام نمی‌دهند؟ به نظرم قوه قضائیه و وزارت ورزش باید فوراً به اینگونه مسائل از جمله مذاکرات با بازیکنان در هتل و درخواست عجیب یک عضو هیات مدیره ورود کنند تا این مسائل  در کشور جا نیفتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    6 18
    چرت نگو بابا دوزاری لنگی .به کوری چشم تون با کمک مرکز عدالت برمیگردونیمش و بهتون نشون میدیم یه من ماست چقدر کره داره
    • استقلالی فر IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      5 0
      چرت نگو توهین نکن از خودتونه
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    بحث نابسامانی و مشکلات عدیده استقلال که قطعآ به مدیریت و نحوه اداره این باشگاه برمیگردد حکایتی دردناک و ظاهرآ بی پایان و سرانجام است ... اما یک نکته با جناب حسن زمانی و اون اینکه ... حالا نه جنابعالی از مدیرا قوی و کاربلد هستید بخصوص در رشته فوتبال که درخشان ترین رزومه فوتبالی شما عضویت در تیم نو جوانان تاج ملایر در 55 سال پیش است و مدتی هم با رانت و پشتیبانی علی لاریجانی عضو هیئت مدیره استقلال بودید غیر از چند مصاحبه بر علیه علی منصوریان که آنهم با عکس العمل علی منصور سریعآ عقب نشینی کردید ! چیز خاصی از شما دیده نشد و مشکلات استقلال دقیقآ از همان روز ها آغاز شد !
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    بحث نابسامانی و مشکلات عدیده استقلال که قطعآ به مدیریت و نحوه اداره این باشگاه برمیگردد حکایتی دردناک و ظاهرآ بی پایان و سرانجام است ... اما یک نکته با جناب حسن زمانی و اون اینکه ... حالا نه جنابعالی از مدیرا قوی و کاربلد هستید بخصوص در رشته فوتبال که درخشان ترین رزومه فوتبالی شما عضویت در تیم نو جوانان تاج ملایر در 55 سال پیش است غیر از چند مصاحبه بر علیه علی منصوریان که آنهم با عکس العمل علی منصور سریعآ عقب نشینی کردید! چیز خاصی از شما دیده نشد و مشکلات استقلال دقیقآ از همان روز ها آغاز شد
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    7 3
    از طرف ما به آقای زمانی بفرمایید که مسائل باشگاه استقلال به توی فاسد اصلا ربطی ندارد. بروید و غصه خودتان را در جای دیگری آب بکشید...
  • nvb IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    2 1
    فساد کل فوتبال ایران رو گرفته بعیده استرا برگرده ولی امیدوارم قوه قضاییه ورود پیدا کنه و ریشه فساد در فوتبال رو خشک کنه
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    2 0
    بحث نابسامانی و مشکلات عدیده استقلال که قطعآ به مدیریت و نحوه اداره این باشگاه برمیگردد حکایتی دردناک و ظاهرآ بی پایان و سرانجام است ... اما یک نکته با جناب حسن زمانی و اون اینکه ... حالا نه جنابعالی از مدیران قوی و کاربلد هستید بخصوص در رشته فوتبال که درخشان ترین رزومه فوتبالی شما عضویت در تیم نو جوانان تاج ملایر در 55 سال پیش است و مدتی هم با رانت و پشتیبانی علی لاریجانی عضو هیئت مدیره استقلال بودید غیر از چند مصاحبه بر علیه علی منصوریان که آنهم با عکس العمل علی منصور سریعآ عقب نشینی کردید ! چیز خاصی از شما دیده نشد و مشکلات استقلال دقیقآ از همان روز ها آغاز شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس