کد خبر 111625
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶

مدیرکل روابط عمومی اورِژانس تهران گفت: تصادف اتوبوس با درخت در خیابان ولیعصر بالاتر از جام جم تهران 16 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، حسن عباسی مدیرکل روابط عمومی اورِژانس تهران گفت: ساعت 09:24 دقیقه صبح امروز، امدادگران اورژانس تهران در جریان تصادف اتوبوس با درخت در خیابان ولیعصر بالاتر از جام جم تهران قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: بلافاصله امدادگران توسط 10دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش برنا، عباسی افزود: متاسفانه در این حادثه 16نفر از شهروندان مصدوم شدند که 3مصدوم بلافاصله به بیمارستان امام خمینی، 7 مصدوم به بیمارستان طالقانی و 6 مصدوم دیگر به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

مدیرکل روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در بررسی‌های اولیه علت برخورد اتوبوس به درخت را حضور ناگهانی عابر پیاده مقابل اتوبوس عنوان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهره ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
    0 0
    سلام تقسیم بسیار ناعادلانه بی ار تی های تهران ،خانم ها جایگاه بسیار کمی دارند. بسیار مشاهده شده است خانم ها در داخل بی ار تی سراپا ایستاده اند و سن بالایی دارند اما در قسمت اقایون از بس صندلی خالی وجود دارد که مایه شرمندگی برنامه ریزی و مدیریت این سازمان است.گاها که خانم و اقایی (زن و شوهر)در صف سوار شدن هستند ،اقا باید چندین با اینکه نوبتش شده منتظر بماند تا خانمش محلی برای سوار شدن(ایستادن) بیابد. این تقسیم بسیار ناعادلانه مایه شرمسار ی مسولان و خصوصا مجموعه ریاست این مجموعه است.
  • محمد ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    اخی میبینم جا مردا نمیشینین دوما شما زنا اصلا حقوق سالمندان رو رعایت که نمی کنین هیچ بلکه پامال هم میکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس