سعید محمد

رئیس قرارگاه خاتم ‌الانبیاء گفت: دستگاه‌های حفاری تونل با قدرت کار می‌کنند تا هرچه سریعتر پروژه ساخت خط ۱۰ متروی تهران وارد مدار بهره برداری شود.

به گزارش مشرق، سعید محمد، فزمانده قرارگاه خاتم ‌الانبیاء در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت خط ۱۰ و توسعه شمالی خط ۷ مترو تهران با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همکاری نزدیکی با دولت در تمام نقاط کشور دارد، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی بسیاری در تهران اجرایی شده که امید است هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

محسن هاشمی: ۹۰ کیلومتر متروی تجهیز نشده داریم

وی ادامه داد: از ۶۷۰ کیلومتر مسیر مترو در کل کشور حدود ۳۴۰ کیلومتر یعنی بیش از ۵۰ درصد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام است. در تهران نیز علاوه بر خط ۷، خط مترو پرند در دستور کار قرارگاه قرار گرفته و پیگیری خط مترو پردیس شروع شده است. همچنین در راستای بهبود خط مترو هشتگرد نیز اقداماتی انجام شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم ‌الانبیاء در ادامه گفت: سفر هزینه‌ بسیاری بر سبد خانوار اضافه می‌کند و قرارگاه خاتم الانبیا در نظر دارد هرچه سریعتر پروژه ساخت خط ۱۰ مترو را پیش ببرد. دستگاه حفاری تونل با سرعت بسیار کار می‌کند تا خط ۱۰ وارد مدار بهره برداری شود کما اینکه تکمیل و توسعه خط ۷ نیز دنبال می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    11 8
    ایشونم برای ریاست جمهوری خوب هستند
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    8 0
    برای ما تعیین زمان دقیق لازم بود نه کلمه هرچه سریعتر
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      2 1
      مترو پول سنگینی میخواهد تعیین زمان جیب پر پول میخواهد و قرارگاه فقط پیمانکار است و الان شهرداری با مدیریت ناتوان پول زیادی ندارد و البته گرانی مصالح هم مزید علت است البته تهاتر با ملک روش خوبی بود که در زمان قالیباف خیلی موثر بود چون ملک را میشود پول کرد
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 1
    ميگم را تمام طرحهاي عمراني كشور رو قرارگاه خاتم انجام ميده؟؟ اين كاسبان تحريم كجان ؟؟؟
  • مرضیه IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    همه ی تونل ها و امکانات برای تهرانی هاست ده سال تونل الله اکبر درگز نیمه تمام است به خاطر نبودن اعتبار جان مردم درخطر تصادفات جاده ای
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    وقتی شرقی ترین نقطه خط را بجای حکیمیه قنات کوثر ترسیم می کنند باید به درک طراحان خط شک کرد
  • فاضل براتی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    الان ،در منطقه پردیس،بومهن،رودهن،صدها هزار نفر ساکن هستند،از قشر کارمند ،کارگر،با درامد متوسط رو به پایین،ایا این منطقه ،در ذهن مسئولین شهرداری جایی ندارد،که شرقی ترین نقطه را قنات کوقر در نظر گرفتند،؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس