علی ربیعی نمایه

سخنگوی دولت گفت: دقیق ترین گزارش‌ها درباره قیمت ها و تحولات بازار به‌خصوص در مورد ۱۰۰ قلم کالاهای ضروری به‌طور نوبه ای تهیه و در اختیار رییس جمهور و اعضای دولت قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، خبرنگاری در نشست خبری امروز سخنگوی دولت از علی ربیعی پرسید: آقای محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور گفته که برای خرید به بازار نمی‌رود و خبری از قیمتها ندارد، آیا شما و بقیه دولتمردان این روزها به بازار رفته اید و از قیمتها خبر دارید؟ اگر مطلع نیستید باید خدمتتان عرض کنم که هر روزی که مردم به بازار مراجعه می‌کنند شاهد افزایش لحظه ای قیمتها ازجمله در بازار مسکن و خودرو هستند. برای همه مردم سوال شده که دولت اصلا از اوضاع باخبر است و دولتمردان کاری برای مدیریت بازار می‌کنند یا خیر؟

ببینید:

ربیعی در پاسخ گفت: اینکه یک مقام مسئول، صادقانه گفته که همسرش خرید انجام می‌دهد آیا کار اشتباهی است؟ آیا درست بود که دروغ گفته شود یا مثلا گفته شود در محله ما قیمت ها ارزان است؟

سخنگوی دولت ادامه داد: دقیق ترین گزارش‌ها درباره قیمت ها و تحولات بازار به خصوص در مورد ۱۰۰ قلم کالاهای ضروری و مهم توسط دستگاه‌هایی چون وزارت اطلاعات، کشور، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی بطور نوبه ای تهیه و در اختیار رییس جمهور و اعضای دولت قرار می‌گیرد. باید بدانیم تا زمانی که تنش قیمت ارز که ناشی از تحریم بوجود آمده را نتوانیم به سامان برسانیم این مشکلات را شاهد خواهیم بود.

ربیعی با بیان اینکه علیرغم حرکات جدید آمریکایی‌ها و فشارهای بین المللی که روان جامعه را هدف قرار داده اند تلاش می‌کنیم تکانه‌های ارزی را به ثبات برسانیم، تصریح کرد: کاهش تورم را بانک مرکزی و ستاد اقتصادی دنبال کرده اند. امیدواریم مسیر نرخ تورم در کانال های هدف گذاری شده قرار بگیرد، اما مشخصاً خودم قیمت برخی کالاها را که می‌خرم می‌دانم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    34 0
    فقط خاک برسرتون نه یک کلام بیش ونه یک کلام کم
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    7 0
    اصلا تو این مملکت زندگی میکنین ننه من سیاستش خیلی بهتر از شما ست
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    10 0
    آخه آقای ربیعی قیمت گوست و هندوانه و خربزه و سبزی و پنیر و ماست جه ربطی به تحریم داره؟ ترجیع بند دیگری یاد بگیرید
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    4 0
    عزیز من شماها با اون حقوق نجومی گرون هم بشه ککت نمیگزه جرات دارین بیاین کف بازار اشک مردم دراومده
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    2 0
    جناب ربیعی یک هایپر مارکت در پاستور ایجاد کنید تا شما ها وتمامی آقازاده ها از مارکت اجناس خودرا تهیه بقیه مردم گور پدرشان گران بشه ویا نشه جدا مردم را بازی گرفتین . شماها با اون حقوق های نجومی وبده بستان ها اجناس گرون هم بشه ککت نمیگزه جرات دارین بیاین کف بازار اشک مردم دراومده تای مردم گریز خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس