کد خبر 1115619
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
ثبت رکوردهای جدید در بازار خودرو/ مسئولان وزارت صنعت روزه سکوت گرفته اند

بازار امروز خریدو فروش خودرو رکورد جدیدی را ثبت و افزایش قیمتها در آن به ۳۰ میلیون تومان در انواع خودروهای داخلی و مونتاژ رسیده است. این درحالیست که وزارت صنعت همچنان سکوت کرده و نظاره گر بازار است.

به گزارش مشرق، بازار خرید و فروش خودرو امروز نسبت به روز گذشته با رشد بیشتر قیمت ها روبرو شده است. به نحوی که قیمت خودرو به صورت ساعتی در حال تغییر است و هیچ مسئول و یا واحد نظارتی پاسخگوی به هم ریختگی بازار خودرو نیست.

در روز گذشته رشد قیمتها تا 25 میلیون تومان در انواع خودروهای داخلی رسیده بود اما امروز قیمت ها رکورد 30 میلیون تومانی را زده است.

شک افزایش قیمتها برای فروشندگان خودرو نیز علامت سوال بسیاری دارد که هنوز هیچ مسئولی پاسخی برای آن ندارد جالب اینجاست هیچ معاملاتی در بازار صورت نمی گیرد اما روند افزایش قیمتها همچنان ادامه دارد.

افرادی که خواستار فروش خودروهای خود بودند به تاسی از آگهی های اغوا کننده فضای مجازی رقم های نجومی را برای خودروهای خود اعلام می کنند این درحالی است که خریداری در بازار نیست و فقط فروشندگان با افزایش قیمتها بازار را به هم ریخته تر از روز گذشته می کنند.

بیشتر بخوانید

تدوین طرح ساماندهی خودرو در کمیسیون صنایع مجلس

نکته قابل توجه سکوت وزارت صنعت در جولان افزایش قیمتها در بازار خودرو است هنوز هیچ مرجعی از وزارت صنعت دلایل افزایش قیمت خودرو را در بازار اعلام نکرده است و این موضوع عاملی شده تا دلالان و واسطه گران به اقدامات خود ادامه داده و همچنان قیمتهای مختلفی را برای انواع خودروها اعلام می کنند.

در بازار امروز سمند ال ایکس با افزایش سه میلیون تومانی با قیمت 173 میلیون تومان، سمند سورن با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 216 میلیون تومان، پژوه 405 با فزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 174 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 188 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با افزایش 13 میلیون تومانی با قیمت 233 میلیون تومان، پژو 206v8 با افزایش 15 میلیون تومانی با قیمت 230 میلیون تومان، رانا با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 192 میلیون تومان و هایما با افزایش 30 میلیون تومانی با قیمت 660 میلیون تومان در بازار به ثبت رسید است.

همچنین پژو 207‌i دستی با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 275 میلیون تومان، پژو 207i اتوماتیک با افزایش 15 میلیون تومانی با قیمت 390 میلیون تومان، دنا با افزایش 913 میلیون تومانی با قیمت 260 میلیون تومان، دنا پلاس با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 289 میلیون تومان، پراید 111 با افزایش 6 میلیون تومانی با قیمت 110 میلیون تومان، پراید 131 با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 95 میلیون تومان، پراید 132 با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 99 میلیون تومان، تیبا2 با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 132 میلیون تومان، تیبا صندوقدار با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 118 میلیون تومان، ساینا با افزایش 81میلیون تومانی با قیمت 133 میلیون تومان، سراتو با افزایش 35 میلیون تومانی با قیمت 700 میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    14 0
    مملکت بی صاحاب همینه بی صاحاب در خصوص تمام اقلام ضروری مردم...
    • FR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      5 0
      غوغای روحانی... ادامه دارد. آقایان دهباشی، رشیدپور، سلبریتی های بنفش همه مقصرید.
  • Reza IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    10 0
    انصافا این قیمتا حق مردمه؟ چرا مردم دنیا خودروی روز با شرایط عالی و قیمت مناسب داشته باشن ما این وضع رو داریم؟ دنا پلاس توربو اتومات ۶۰۰ میلیون یعنی ۳۰ هزار دلار تقریبا از اکثر پایه های کمری سوناتا مزدا هایلوکس اپتیما... گرونتره قطعا خود دولت شیخ پشت تموم گرونیاس و میخواد صدای مردم رو دراره اخه بی انصاف خودتون حاضرین همچین پولی برا اینا بدین؟ چرا بازار تمام کالاها رها شده؟ قوه قضاییه کجاس؟ مجلس کجاس؟ دولت که نداریم
  • 313 IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    7 1
    مجلس خیلی منفعله
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    5 0
    علی برکت الله
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    10 0
    بر پدر و مادر باعث و بانیش لعنت!
    • مظفر DE ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      6 0
      کی بود رای داد و تکرار کرد؟
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    هیهات منا الذله
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    4 0
    واقعا بابد مجلس و قوه قضاییه رسیدگی کنند دولت رها کرده و عمدا یا سهوا مردم را عصبی میکند چه در خودرو یا بورس ویا.... لطفاً انقلابی ها دست بکار شوید تا لیبرالها اقتصاد را از هم نپاشیدند؟؟؟
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    4 0
    تا کی دست در جیب ملت ؟
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    3 1
    در دعوتنامه ایران‌خودرو برای کسانی که از قبل ثبت نام کرده و موعد تحویل شهریور 99 دارن وانت آریسان با 68 میلیون افزایش به 120 میلیون اعلام شده در حالی قیمت دو ماه پیش کارخانه 52 میلیون بوده، حالا شما چه توقعی دارید از بازار و دلال
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    دولت از خداشه. جیره شما هم از همین چیزها درمیاد.
  • کارشناس IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    7 0
    روزی میرسه که خدا جواب شما رو می ده
  • چراغی IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    5 0
    لعنت خدا بر کسانی که تزویر میکنن و به اسم اسلام خون مردم رو تو شیشه میکنن. من شخصا که صبح و شب فقط بر عاملین این همه گرانی نفرین میکنم. انشالله که خدا ریشه همشون رو خشک کند.
  • محمدایوب IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    3 0
    روزه سکوت نگرفته اند انقدر مفت خوردن ودزدیدن که شکمهایشان ازحرام پر شده کر ولال شدند
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    2 0
    ای خاک بر سر این دولت بی عرضه همشون مردند-- جهانگیری که به اسفل السافلین رفته مجلس خوابی؟ چرا به درد مردم نمی رسید- اصلا دولت نداشته باشیم انگار مملکت بهت می چرخه---- چقدر به رهبر عزیزمون خون دل می دهید-- واقعا چه جوابی به امام وشهدا خواهید داد.... بی عرضه های تنبل اشرافی
  • حسین IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 0
    خراب کاری بحد کافی میکنن برا چی دیگه وراجی کنن بوی گند آشی که میپزن میاد دیگه چی بگن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس