کد خبر 1115589
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
غفوری: امیدوارم شرایط بازگشت استراماچونی را فراهم کنند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال، گفت: امیدوارم شرایط برای بازگشت استراماچونی فراهم شود، چرا که در غیر این صورت تا سال‌های سال حسرت می‌خوریم.

به گزارش مشرق، وریا غفوری روز دوشنبه پس از حضور در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای پیگیری برخی کارهای شخصی‌ام در باشگاه حضور پیدا کردم.

وی در مورد عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات افزود: کار سختی در نقل و انتقالات داریم و باید شاکله تیم کنونی حفظ شود. این بازیکنان حق و حقوقی دارند و امیدوارم باشگاه در اولین فرصت به تعهداتش عمل کند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هدایت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به مجید نامجومطلق سپرده شده، تصریح کرد: لیگ قهرمانان سطح بالاتری از فوتبال ایران دارد. با توجه به مشکلاتی که به وجود آمد، کار سختی در آسیا در پیش داریم اما جای شکر دارد که نامجو مطلق و سایر مربیان قبول مسوولیت کردند و هدایت تیم را بر عهده گرفتند. آنها شناخت خوبی از استقلال دارند با این حال امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم در تمدید قرارداد باشگاه سعی کند و بتوانیم بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

انتقاد نورشرق از اقدام مدیران استقلال

وی در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی هم گفت: در نقل و انتقالات رقابت زیادی وجود دارد. کریمی چند پیشنهاد خوب از کشورهای دیگر دارد که قابل مقایسه با پیشنهادات داخلی نیست. دوست داریم او بماند اما خودش تصمیم نهایی را می‌گیرد. من پیشنهاد خارج از ایران نداشتم اما برخی بازیکنان ما از خارج از ایران پیشنهاداتی دارند. دوست داریم کریمی در استقلال بماند چرا که آوردن بازیکنی که بتواند جای او را پر کند، کمی سخت به نظر می‌رسد.

غفوری در مورد بازگشت استراماچونی خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌های مدیرعامل و شرایط کنونی، نیامدن استراماچونی خیلی به باشگاه ضربه می‌زند. امیدوارم آنهایی که تصمیم گیرنده هستند مصلحت اندیشی کنند و تصمیمی بگیرند تا استقلال ضرر نکند. اگر او نیاید هم باید تمام مبلغ قرارداد او پرداخت شود و هم مربی جدیدی بیایدکه این کار نیز هزینه بر است. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به ضرر استقلال نباشد چرا که می‌دانیم این تیم گرفتاری‌های زیادی دارد و کمک شود که او به ایران بازگردد.

وی افزود: اطلاعاتی در مورد بازگشت او به ایران ندارم و اگر ارتباطی هم وجود دارد، کاملا دوستانه و خارج از فوتبال است. ما دوست داریم او بازگردد چرا که همه جوره به نفع استقلال است. استراماچونی دوست دارد بازگردد اما شرط و شروط  باید اجرا و موانع برطرف شود. اگر استرا بازنگردد تا سال‌های سال هوادار حسرت خواهد خورد که روزی می‌خواستند این مربی بزرگ را بیاورند اما به خاطر مشکلات این امر نهایی نشد. امیدواریم او هر چقدر توانست در ایران بماندو نتایجش نشانگر عملکرد او خواهد بود که استرا چقدر توانسته به استقلال کمک کند.

کاپیتان استقلال در مورد فرهاد مجیدی اضافه کرد: دوست داشتیم با فرهاد مجیدی با قهرمانی تمام کنیم. هر کاری از دستمان برآمد انجام دادیم اما این امر میسر نشد. ما از این بابت ناراحت هستیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که در اول راه مربیگری‌اش پیشرفت خیلی خوبی داشت. امیدوارم او هر جا هست موفق باشد.

وی در مورد ناراحتی‌اش از شرایط تصریح کرد: نمی‌خواهم وارد بحث حاشیه ای شوم اما از شرایطی که برای ما رقم خورد دلخور بودم. تیم ما و هوادارانمان امسال واقعا لایق یک جام بودند. با تمام مشکلات باید این جام را می گرفتیم و این موضوع به شدت من را ناراحت کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 6
    وریا غفوری=رابین هود پلاستیکی
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      3 0
      تو از چه میسوزی؟
    • رضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 0
      از چی بسوزیم؟ از اینکه شب و روز داره به شهدا و کشور توهین میکنه و از تیم دولتی پول میگیره کیسه اخه سوزش داره دسته سه
  • زمانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 2
    انشاالله سالهای بعد. خیلی هولید .عجله میکنید .وقت بسیار است!!!!
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      7 0
      سوزش شما از چیه؟ از ستاره های تقلبی؟ یا جام های بابا مسعودی اسنپی؟
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    وریا ور میزنه سرشو به صندوق میزنه سر وریا کباب شد صندوق ما خراب شد
  • باران IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    تو برو پول‌هایی که گرفتی باهاشون حال کن اینا هم در گند به بالا آوردن ماهر هستند غصه اینا رو نخور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس