کد خبر 1115247
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
قبرستان نمایه

دادستان شهرستان ری از دستگیری متهم فروش قبرهای غیرقانونی در ابن بابویه شهرری خبر داد.

به گزارش مشرق، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، اظهار کرد: با توجه به فراخوان اعلام شده از سوی دادستانی شهرستان ری مبنی بر مراجع شاکیان مربوط به پرونده فروش غیرقانونی قبر در ابن بابویه شهرری ۴ شاکی به دادسرا مراجعه کردند.

ببینید:

فیلم/ قبر فروشی غیرقانونی در شهرری

وی با بیان اینکه هویت متهم را شناسایی و حکم جلب او را برای دستگیری صادر کردیم، ادامه داد: متهم، شاکیان را تهدید کرده بود که اقدام به شکایت نکنند و لذا به نظر می‌رسد تعداد شاکیان بیش از ۴ نفر باشد اما احتمال دارد که آن‌ها نیز به دلایلی مانند تهدید از سوی متهم تاکنون به مراجع قضایی مراجعه نکرده‌اند.

دادستان ری افزود: پس از رسانه‌ای شدن موضوع، متهم متواری شده بود و امروز پس از یک ماه محل اختفای وی در شهرری شناسایی و دستگیر شد و پرونده در شعبه هشتم بازپرسی در جریان است.

نوفرستی با بیان اینکه متهم بعد از تفهیم اتهام و صدور قرار قانونی به زندان اعزام شد، تصریح کرد: پرونده از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است لذا از شاکیان درخواست می‌شود در هر شهر یا استان کشور با مراجعه به دفتر خدمات قضایی محل سکونت خود نسبت به ثبت شکایت با قید وقوع جرم در شهرری اقدام کنند.  

وی در ادامه بیان کرد: پرونده فروش قبر مربوط به قبل از سال ۹۷ است و تولیت این آرامستان در این مدت تغییر کرده است لذا تحقیقات درباره ارتباط متهم با اداره اوقاف و بقعه شیخ صدوق در حال بررسی است و در صورتی که متولیان اداره اوقاف در این پرونده دخیل باشند برخورد قانونی انجام می‌گیرد. 

دادستان ری در پایان گفت: بازجویی برای مشخص شدن میزان مبالغ دریافت شده و شرکای احتمالی ادامه دارد و در دادسرا کیفر خواست صادر و تقاضای صدور محکومیت و مجازات برای متهم انجام و رأی نهایی توسط دادگاه صادر می‌شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    37 0
    در این مملکت که همه رقم سلطانی داریم. لعنت به هرچه انگلیسی است
  • اصلاحات تنحا را نجات IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 20
    فرد متوفا برای مردم بسیار مبارک و مورد عنایت است چه بهتر برای آبروداری و با شکوه شدن مراسم کفن و دفن و مکان دفن برای مردم هزینه کرد باشد تا مراسم بیاد ماندنی شود. سلطان قبر معنا ندارد
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    مملکت سلاطین
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    آخه این چه خبریه، 4 تا خبر درست بزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس