کد خبر 1115143
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
عکس | سلسله چاقوکشی‌های خشونت‌بار در «بیرمنگام» انگلیس

رسانه‌ها از سلسله چاقوکشی‌هایی در «بیرمنگام» انگلیس خبر دادند؛ خشونت‎هایی که طبق خبرهای اولیه، چندین زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها و پلیس انگلیس اعلام کردند که امروز یکشنبه در شهر بیرمنگام این کشور، چاقوکشی‌های خشونت‌باری انجام شده است.

رسانه‌های انگلیسی از قبیل «اکسپرس اند استار» امروز یکشنبه خبر دادند، چندین نفر بر اثر سلسله چاقوکشی‌های خشونت بار در بیرمنگام زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

حادثه چاقوکشی در «ردینگ» انگلیس اقدام تروریستی اعلام شد

پلیس ناحیه «میدلندز غربی» انگلیس اعلام کرد: «ما می‌توانیم تایید کنیم که در حدود ساعت سی دقیقه بامداد امروز گزارش‌هایی مبنی بر چاقوکشی در مرکز شهر بیرمنگام دریافت کردیم».

این اداره پلیس انگلیس همچنین خبر داد: «ما به همراه همکارانمان از سرویس آمبولانس فورا در محل حاضر شدیم. مجموعه‌ای دیگر از چاقوکشی‌ها هم به فاصله کوتاهی  (بعد از چاقوکشی اولیه در بیرمنگام) در منطقه انجام شد».

پلیس ناحیه «میدلندز غربی» افزود: «ما مطلع هستیم که تعدادی از مردم زخمی شدند اما در حال حاضر در موقعیتی نیستیم که تعداد زخمی‌ها و جدی بودن جراحتشان را اعلام کنیم».

رسانه‌های انگلیس و همچنین مقام‌های پلیس این کشور به جزئیات بیشتری درباره این سلسله چاقوکشی‌ها و انگیزه ضارب یا ضاربان اشاره‌ نکرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس