حسن روحانی نمایه

رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های ذیربط با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌اند، نخواهند گذاشت که مردم در حوزه دارو احساس کمبودی کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پس از ارائه گزارش بانک مرکزی در مورد اقدامات انجام شده برای تامین ارز مورد نیاز مواد اولیه تولید دارو، گفت: دولت با وجود همه تنگناها و فشارهای مختلفی که در شرایط کنونی وجود دارد، تلاش می‌کند که کشور در حوزه‌های راهبردی دچار مضیقه نشود.

وی افزود: در کنار معیشت و تامین کالاهای اساسی مردم و مواد اولیه تولید برای کارخانجات، سلامت مردم مهمترین اولویت است از این نظر تامین دارو جزو حوزه‌های اصلی و راهبردی است و دستگاه‌های ذیربط با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌اند، نخواهند گذاشت که در این خصوص مردم احساس کمبودی کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش اصلاح‌طلبان به چکش غیرحضوری روحانی

رئیس جمهور ادامه داد: از محل تسهیلات کرونایی مطالبات کادر درمان که ایثارگرانه در ماه‌های اخیر در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا حضور داشته‌اند تامین خواهد شد و در این خصوص با برنامه‌ریزی های انجام گرفته از سوی بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه همه مطالبات باید به سرعت پرداخت شود.

در این جلسه همچنین وزیر راه و شهرسازی گزارشی از پیشرفت کار بورس املاک و دیگر راه‌های تامین مالی پروژه‌های تولید مسکن انبوه ارائه کرد.

روحانی ضمن تاکید بر حمایت و تقویت سرمایه گذاری در بخش مسکن به عنوان پیشران رونق تولید و اشتغال، بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف مشارکت مردم در تامین مالی پروژه‌های تولید مسکن را لازم دانست.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 0
    تاکنون چندین بار قولهایی داده اند ولی به هیچکدام عمل نکردند
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    دروغ بسه من چند ماهه دنبال آمپول فرینجکت میگردم میگن نیست داروخانه بیماریهای خاص میرم میگن برو بمیر
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 4
    تا وقتی جرثومه فساد میر حسین موسوی اعدام نشود ، تحریم میشویم. خواهشا او را اعدام کنید تا تحریمها پایان پذیرد. دولت بعدی اولین اقدامش باید اعدام آشغالی مثل میرحسین باشد.
  • DE ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 0
    کمبود ، احساس نیست یک واقعیت است !
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 2
    اینقدر لفتش دادید و میر حسین موسوی رو اعدام نکردید که دشمن جری شد و حاج قاسم عزیزمان را به شهادت رساند. حالا هی لفتش بدین تا انقلاب رو از بین ببره این فساد. مشرق خواهشا درخواست اعدام میر حسین را بیان کن تا دیگه بعضیا حرف مفت از رفع حصر نزنن
  • DE ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 0
    مردم در دارو احساس کمبود نکنند راحت مریض شوند رودربایستی هم نکنند برجام مشکل دارو را هم حل کرد
  • US ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 0
    پس معلوم شد که به زودی در زمینه دارو با مشکلات جدی روبرو میشیم. طبق معمول حرفهاش درست برعکس خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس