کد خبر 1115005
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
وزارت ورزش حق مرا پرداخت کند/ خانه نشینی دستمزد قهرمانی نیست

قهرمان سابق بازی‌های داخل سالن جهانی با تاکید بر اینکه تا گرفتن حق قانونی از وزارت ورزش همه تلاش خود را می کند، گفت: خانه نشینی دستمزد کسی نیست که افتخارآفرین بوده است.

به گزارش مشرق، سید حسین نجفی زاده ضمن بیان مطلب فوق افزود: به عنوان اولین مدال آورجهانی در رشته رزمی کیک بوکسینگ واکو (wako) بارها و بارها از مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخواست کردم، پاداش این قهرمانی را به من پرداخت کنند. اما درخواست‌های من به نتیجه نرسید و در نهایت مجبور به شکایت شدم.

وی افزود: اگر ملی پوشی که در ایران به بن بست رسیده است از ایران برود، خائن و وطن فروش نامیده می‌شود اگر در ایران مانده و برای گرفتن حق مسلم خود از راه قانون وارد شویم، می‌گویند چرا شکایت کردی، گویا آقایان در وزارت ورزش تحمیل مدیریت سلیقه‌ای در ورزش کشور را خوشایند می‌دانند، که تبعات بروز مافیا در ورزش کشور است.

این قهرمان سابق ادامه داد: سال ۲۰۱۱ در مسابقات رسمی فدراسیون جهانی کیک بوکسینک واکو مدال برنز جهان، سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ هم نقره و برنز آسیا را کسب کردم. در طول ۸ سال گذشته به دفعات و به شکل‌های مختلف تقاضای رسیدگی از سوی مسئولین برای دریافت حق و حقوق پایمال شده‌ام را داشتم که متأسفانه هیچ گوش شنوایی وجود نداشت. سال گذشته از طریق یکی از دوستان وکیل ایزدگشب با راهنمایی و مشاوره ایشان از وزارت ورزش در دیوان عدالت اداری شکایت کردم. خدا را شکر خرداد ماه امسال رأی قطعی محکومیت وزارت ورزش را گرفتم. بعد از صدور حکم به بخش حقوقی وزارت ورزش رفتم و گفتند این موضوع مربوط به معاونت ورزش قهرمانی است که متأسفانه بعد از ۱۰ روز مراجعه و پیگیری به بخش حقوقی گفتند که جوابت را از دیوان عدالت اداری بگیر و به ما ربطی ندارد. آیا این به معنی قانون گریزی و توهین به بالاترین مرجع قضائی کشور از سوی مدیران وزارت ورزشی نیست؟

نجفی زاده در پایان گفت: به وزارت ورزش مراجعه کردم و با نامه‌ای کتبی درخواست رسیدگی دادم که متأسفانه بازهم جوابی نگرفتم. بنده مجبور شدم با توجه به رفتار قانون گریز و مغرضانه مسئولین وزارت ورزش به دیوان عدالت اداری مراجعه و درخواست اجرای حکم کنم و از طریق نمایندگان مجلس این موضوع را عنوان نمودم و پیگیر هستم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس