کد خبر 1114938
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
بهادری: تارتار به نفت مسجدسلیمان پاسخ منفی داده است/ فعلاً خودمان هم معلق هستیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به سرپرست باشگاه نفت برای ادامه همکاری، پاسخ منفی داده است.

به گزارش مشرق، عطاءالله بهادری درباره وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نمایندگان شهرهای آبادان و مسجدسلیمان و استاندار خوزستان، روز دوشنبه با رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت دیدار خواهند کرد که در آن، درباره وضعیت تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم. ما مطابق قانون نمی‌توانیم پس از پایان شهریور فعالیت کنیم. منتظریم این جلسه ختم به خیر شود و ادامه فعالیت‌ها را اعلام کنند. پس از آن موضوع مربی یا بازیکنان را پیگیری می‌کنیم.

وی درباره تغییر و تحولات اخیر باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: نصیریان‌دوست از مدیرعاملی باشگاه کناره‌گیری کرد که ما با این استعفا مخالفت کردیم، اما او اصرار دارد که حتی عضو هیئت مدیره باشگاه هم نباشد. مدیرعامل منطقه ویژه باید در مورد وضعیت مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه نفت مسجدسلیمان به درخواست استقلال برای جذب فرعباسی

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد وضعیت مذاکرات مدیران این باشگاه با مهدی تارتار گفت: سرپرست باشگاه با تارتار صحبت کرد که پاسخ او برای ادامه همکاری منفی بوده است. اگر تارتار دوست داشت، با باشگاه نفت مسجدسلیمان همکاری می‌کند؛ وگرنه باید سرمربی جدیدی انتخاب کنیم. یزدی گفت تارتار پاسخ منفی داده است، اما فعلاً خودمان هم معلق هستیم، چه برسد به تارتار. همه چیز به نتیجه جلسه روز دوشنبه بستگی دارد. با این شرایط ما هم کنار می‌رویم.

بهادری درباره پیشنهاد حبیب فرعباسی از استقلال و اینکه آیا مبلغی برای رضایتنامه او تعیین شده است یا خیر، بیان کرد: هنوز نه. ابتدا باید وضعیت باشگاه‌های نفتی از جمله نفت مسجدسلیمان تعیین تکلیف شود و پس از آن درباره سایر مسائل تصمیم می‌گیریم. فرعباسی با ما قرارداد دارد، اما وضعیت این بازیکن به سرمربی بستگی دارد. ما با نظر سرمربی بازیکنان را نگه می‌داریم و باید ببینیم سرمربی تیم، چه بازیکنانی را در نظر دارد. فرعباسی همشهری ماست و از همین شهر به جایگاهی رسیده است که تیم‌های مختلف به دنبال او هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس