کد خبر 1114937
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
قاتل

دختر ۱۴ ساله که به خاطر اعتیاد به تلفن همراه و فضای مجازی با اعتراض‌های شدید مادرش رو‌به‌رو شده بود در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، ظهر جمعه ۱۴ شهریور دختر نوجوانی وحشت زده و گریان با اورژانس تماس گرفت و گفت: «مادرم در آشپزخانه افتاده و بی‌هوش شده است لطفاً هر چه سریعتر به ما کمک کنید.»

دقایقی بعد وقتی امدادگران اورژانس خود را به خیابان پیروزی و طبقه سوم ساختمان محل زندگی این دختر رساندند در آشپزخانه با زنی ۴۰ ساله رو‌به‌رو شدند که روی زمین افتاده بود و نفس نمی‌کشید. دختر این زن به آنها گفت: من در اتاقم بودم که صدای افتادن مادرم را شنیدم وقتی بالای سرش رسیدم بی‌هوش بود خیلی ترسیدم و با اورژانس تماس گرفتم.

بیشتر بخوانید:

اما امدادگران دریافتند زن جوان جان باخته است و آثار کبودی دور گردنش باعث شد تا به موضوع مشکوک شده و به پلیس خبر دهند. بدین ترتیب دقایقی بعد مأموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در محل حاضر شده و با توجه به مشکوک بودن مرگ زن جوان بلافاصله به بازپرس کشیک ویژه قتل خبر دادند. حدود ساعت ۳ و نیم بعد از ظهر بود که بازپرس مصطفی واحدی از شعبه یازدهم دادسرای جنایی به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۹ ساعت از مرگ این زن گذشته و اظهارات دخترش مبنی بر اینکه حدود ساعت ۲ ظهر این اتفاق رخ داده، صحیح نیست. از طرفی وجود شیارهایی روی گردن زن جوان و آثار خفگی او فرضیه ارتکاب قتل را پررنگ کرد.

دختر مقتول اما در تحقیقات گفت: دیشب با مادرم درگیری لفظی پیدا کردم و حتی کار به درگیری فیزیکی کشید اما آشتی کردیم و مادرم یک قرص خورد و خوابید. صبح که بیدار شدم مادرم هنوز خواب بود نزدیک ظهر بیدار شد و به آشپزخانه رفت تا آب بخورد که روی زمین افتاد و از هوش رفت.

در حالی که صحبت‌های دختر ۱۴ ساله با تناقض‌هایی همراه بود پدر وی که با اطلاع دخترش خود را به خانه رسانده بود به تیم تحقیق گفت: من و همسرم حدود ۲۰ سال قبل ازدواج کردیم اما سال‌هاست که با هم اختلاف داریم و در واقع فقط به خاطر دخترمان کنار هم زندگی می‌کردیم تا اینکه حدود دو هفته قبل باز هم با همسرم دعوایم شد و این بار قهر کردم و به خانه مادرم رفتم، دخترم هم گفت با من می‌آید. در این مدت در خانه مادرم بودیم تا اینکه پنجشنبه دخترم گفت دلش برای مادرش تنگ شده و از من خواست او را به خانه ببرم تا کنار مادرش باشد. عصر پنجشنبه او را رساندم و خودم رفتم. دیگر خبری از آنها نداشتم تا امروز ظهر که دخترم زنگ زد و گفت حال مادرش بد شده و زمین خورده است.

در ادامه تحقیقات، صحت اظهارات مرد جوان تأیید و مشخص شد وی در زمان قتل آنجا نبوده است با این حال تیم جنایی برای حل معمای قتل زن جوان همچنان به دنبال متهم این پرونده بود. از آنجا که در زمان وقوع جنایت غیر از دختر ۱۴ ساله مقتول کسی در خانه نبوده بازپرس واحدی دستور بازداشت دختر نوجوان را صادر کرد و سرانجام پس از ۴ ساعت بازجویی دختر

۱۴ ساله لب به اعتراف گشود و راز قتل هولناک مادرش را فاش کرد.

سحر که گریه امانش را بریده بود گفت: مادرم همیشه به من اعتراض و سرزنشم می‌کرد که چرا آنقدر سرم در گوشی تلفن همراه است و همه وقتم را در فضای مجازی و صحبت کردن و چت کردن می‌گذرانم. همیشه به من می‌گفت تو معتادی و به تلفن همراه اعتیاد‌داری اگر گوشی را از تو بگیرند نمی‌توانی زندگی کنی. حرف‌هایش خیلی آزارم می‌داد و از دستش خسته شده بودم. وقتی پدرم قهر کرد و می‌خواست خانه را ترک کند به او گفتم که همراهش می‌روم اما چند روز بعد دلم برای مادرم تنگ شد و از پدرم خواستم مرا به خانه برگرداند.

وقتی به خانه رفتم فقط چند ساعت خوب بودیم چون مادرم دوباره شروع به اعتراض کرد و گفت که من معتاد تلفن همراه هستم. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. حتی کتک کاری کردیم و هر دو با ناراحتی خوابیدیم. حدود ساعت ۵ صبح بود که برایم پیام آمد و بیدار شدم بعد دیگر خوابم نبرد با گوشی سرگرم بودم که مادرم وارد اتاق شد و با دیدن گوشی تلفن در دستانم شروع به داد و بیداد کرد. من که خیلی عصبی بودم دوباره با او درگیر شدم و سیم شارژر تلفن همراه را دور گردنش انداختم و کشیدم. مادرم مدام تقلا می‌کرد و می‌خواست خودش را نجات دهد اما انگار روح شیطانی در بدنم نفوذ کرده بود و به من دستور می‌داد سیم را با تمام قدرتم دور گردنش می‌فشردم تا اینکه از حال رفت و روی زمین افتاد.

با دیدن مادرم در آن وضعیت انگار تازه به خودم آمده بودم. پشیمان شدم، گریه کردم  و خواستم کمکش کنم اما فایده‌ای نداشت و مادرم مرده بود. آنقدر گریه کردم و به خودم لعنت فرستادم که چرا مادرم را با دستان خودم و به خاطر هیچ کشته‌ام. چند ساعت فکر کردم تا اینکه تصمیم گرفتم به اورژانس زنگ بزنم و دروغ بگویم اما خیلی زود واقعیت برملا شد.

بدین ترتیب پس از اعترافات تلخ دختر نوجوان به قتل مادرش، وی با قرار بازداشت در اختیار بازپرس دادسرای اطفال قرار گرفت تا به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    88 45
    اگر پیام رسان های داخلی رو تقویت می کرد و نظارت بر محتوای این فضای بی در و پیکر وجود داشت خونواده ها هم خیالشون راحت می شد که سیر کردن بچه شون تو فضای مجازی چندان هم اسیب نمی زنه.
    • حسن IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      33 12
      حالا فکر کردی اگه داخلی باشه دیگه آسیب نداره؟؟زهی خیال باطل
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      34 4
      اثار اجرای سند بیست سی داره کم کم پیدا میشه ( چه در حوزه ارتباطات و مخابرات و چه در اموزش و پرورش) منتظر بد تر از این ها هم باید بود
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      14 3
      حالا کجاشو دیدید...با این وضعیتی که به بهانه کرونا دارن درست میکنند و بچه ها رو به سمت فضای مجازی هول میدن باید منتظر سونامی اتفاقاتی از این دست باشیم. راستی تبریک به وزیر جوان و حمایت همه جانبه اش از اینستاگرامی که مشغول تربیت کودکان و نوجوانان ماست.خدا قوت!
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    81 5
    متاسفانه وضعیت به گونه ای شده که نسل جدید خودخواه و قصی القلب و بی رحم شده است
    • حسن IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      66 7
      نسل جدید از کرات دیگه که نیومدن...این چیزا اثرات پول حرام و سودها و وام های ربوی و بی بند و باری هاست
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      12 12
      ۱۱:۱۰ این نسل پرورش یافته آموزش و پرورش و صداوسیمای ج.ا است
    • ناشناس IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      2 3
      دلبندم، قسی القاب درست است. قساوت قلب.
  • حامد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    51 6
    واقعا نسل جدید گستاخ شدندن بیچاره پدر مادرا افسوس اخرت زمان شده
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      10 4
      همین دیروز زنجیره ای های بیوجدان و سایتهای زردشان چون (عص . ای ) با انتشار گزینشی سخنان دلسوزانه اقای علم الهدی در مزمت اهدای بی قید و بند تبلت به کودکان مناطق دور دست اینطور تبلیغ میکردند که بله ترس ایشان از کم مایگی ایدئولوژی دینی و بریدن مردم ان مناطق از انها و همچنین سرپوشی بر اختلاسهاست ( که البته قریب به اتفاق دزدیها هم کار همین نامرد هاست )
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    42 6
    اینک یک دختر مادرش رو کشت فقط چون داس دم دستش نبود صحنه قرمز نشد!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    11 42
    بفرما بعد هی میگن بچه بیارین اولاد بیارین
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      35 5
      بچه بیار ولی تربیتش هم مهم است پدر و مادری که کارشان به طلاق عاطفی کشیده و در متارکه هستند، چنین بچه ای هم تحویل جامعه می دهند
    • حسن IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      22 4
      از کوزه همان برون تراود که در اوست...شما خدایی باش قطعا بچه ت هم خدایی خواهد شد
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      13 8
      بچه ها پاك و معصوم بدنيا ميايند! پدر و مادر اين بچه با هم مشكل داشته اند پدري كه از منزل قهر ميكنه و مادري كه به راحتي دوري فرزندش را تحمل ميكند! به عنوان يك مادر با جرات ميگويم همه كمي و كاستي ها و قصور و انحرافات بچه ها در اثر بي مبالاتي و بي تعهدي والدين خصوصا مادر است
  • شراره صدر IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    15 5
    وقتي بين پدرو مادر عشق نباشه خانواده معنايي نداره بچه ها دچار بي هويتي ميشن از درون ميپاچن واقعا كساني كه باهم مشكل دارن قبل از بچه دار شدن از هم جدا شن وگونه به بچه هاشون خيانت كردن
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      4 4
      می پاچه یا می پاشن؟ پاشیدن شنیده بودیم اما پاشیدن نه!
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      3 2
      پاچیدن لهجه تهرونیه . غلط نیست .
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    16 6
    #اعدام_کنید
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    20 12
    ببین فضای مجازی چه بیشرفی رو تحویل جامعه داد.
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    11 11
    وقتی پدر خانواده احترام برا مادر خانواده قايل نباشه بچه هم از مادرش حساب نمیبره.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    6 4
    بدبختی بسیار بزرگ اینه که پدر مادرهایی که باهم مشکل دارند به بهانه های مختلف اصرار عجیب و شدیدی دارند که با هم پیر بشن !! ازدواج رو گذاشتن برای وصلت و طلاق هم کنارش هست برای همین جور وقتا !! ای کاش دید و فرهنگ به جایی برسد که زن و مردی می بینند دیگر نمی توانند کنار هم زندگی کنند در کمال آرامش و بدون بزن و بشکون و فحش و هزار داستان دیگر ، از هم جدا بشن این وسطا کلی فاجعه بوجود می آد و بچه ایی که تو چنین میدان جنگی بزرگ می شه هم اکثر مواقع مشخصه چی در می آد جان هر کی دوست دارید اگر نمی توانید کنار هم زندگی کنید مثل دو انسان و در کمال تمدن از هم جدا بشید ضررش خیلی خیلی کمتره برای طرفین برای بچه ها ، سال 1400 شد هنوز تو این چیزا ماندیم بدبختیه .
    • حسن IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      5 5
      اگر جدا بشن برای بچه ها مشکلی پیش نمیاد؟؟چه بسا اثیرات منفیش بیشتر از جدا نشدن باشه...اگه به خاطر خدا از نواقص همدیگه چشم پوشی کنن قطعا خدا هم زندگیشونو بهتر خواهد کرد
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 1
      لطفا مروج فرهنگ فرنگ نباش جونم
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    10 5
    واقعا برای دختر متاسفم تو چه سنی قاتل شد اونم در سن حساس ١٤ سالگی آیندشو نابود کرد پدر و مادرش هم تقصیر داشتند موقعی که با هم زیاد دعوا و قهر میکنند ناسازگاری آنها به دختر هم تاثیر میکنه دختره برای رفع افسردگی و ناراحتی که از اختلافات بین پدر و مادر براش تاثیر کرده مجبور میشه تو گوشی از طریق شبکات اجتماعی برای خودش دوست پیدا کنه ساعت ها مشغول گفتگو باشه و با اعتراض مادرش دختر بدون هیچ دلیلی قاتل مادرش شد
    • من IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 3
      خخخخخ . با این حساب مقصر سیم شارژ هست . دختره که بیگناهه. بابا ننش ‌هم‌ که اصلا خطایی تو‌ تربیتش نداشتن . اصلا تو خوبی !!!!
  • NZ ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    9 0
    رویکرد رشد جمعیتی ما کاملا فشل و ناکارامد است به دو دلیل فساد اقتصادی و مدیریت ناکارامد و عدم راهبرد تربیتی متوازن با سیاست رشد جمعیت در مدارس. در واقع جدای از مسئله اقتصاد, ما باید اساتید و مربیان تربیتی و مشاورین خانواده متناسب با شرایط حاضر و تکنولوژی روز در مدارس داشته باشیم تا بطور مداوم هم با بچه ها ارتباط برقرار کنند و هم با اولیا دانش آموزان.
  • جوجه تیغی بدنساز NL ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 4
    دخترم. خیلی کار بدی کردی. بد بد بد. نترس باهات کاری ندارم. فقط دست ها و پاهاتو اره اره میکنم و مث فیلم اره زجرکشت میکنم کثافط مرض.
  • DE ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 5
    قدیم دختران جوان از هر انگشت شون یک هنر می بارید و دراین سن و سال خانه بخت مشغول بزرگ کردن فرزندانشان بودند یعنی کاملا مسئولیت پذیر تربیت می شدند. امروزه یک دسته از این دختران جوان بی هنر و بی خاصیت پرورش پیدا کردند و تبدیل به یک موجود تفیلی و مصرف کننده بی خاصیت شدند.در چت کردن استاد معرکه هستند! کسانی که طرح شیطانی 2030 رو بدون توجه به ارزش های دینی و فرهنگ ایرانی اجرا کردند دراین جنایت هاسهیم هستند. بمب های 2030 وقتی میافته اینجوری وحشتناک منفجر میشه. از اینترنت و فضای مجازی میشه برای والدین و فرزندانشان بشکل خیلی مثبت استفاده کرد. چرا به نوجوان ها در مدارس کنار دروس فعلی یک حرفه شغلی اموزش داده نمیشه تا سرشون با یک فعالیت خلاقانه مفید یعنی آموزش عملی و کاربردی سازنده و مطابق طبیعت نوجوان ها مشغول بشن.
  • FR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    11 3
    حالا خوبه هردو از جنس مونث هستند فمینیست ها حرفی برای گفتن ندارند ! آدم کشی در چهارده سالگی لابد کمتر عجیب است تا ازدواج در این سن !
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      4 1
      افرین تو عقده هاتو خالی کن کاری به این کارا نداشته باش
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 9
    اون بچه است عقلش نمی رسه . تو که مادر عاقله زن هستی باید بفهمی که با دختر نوجوان باید طریق آرامش و نرمی و صبوری پیش بگیری نه اینکه باهاش کتک کاری کنی
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 3
      چرند نگو
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 3
    لعنت خدا بر روح پلیدت
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 5
    مادروسواسی
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 3
    دختره ... وقتی تو این سن روی مادرش دست بلند میکنه بزرگ بشه چی میشه من 37 سال دارم یادم نمیاد صدام رو کلفت کرده باشم برای مادرم درحالیکه مادرم منو بچگیهام بشدت کتک میزد
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 15
    چپ میریم راست میریم اسلام به خطر میفته
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 3
      چرند نگو
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 3
    تحویل بگیر.دولتی که با تبلیغ آزادی فضای مجازی افسار گسیختگی فرهنگی را راه انداخته باید پاسخگو باشه . کلید همه جا زنگ زده.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 3
    لعنت بر اونی که ایران را به فنا داد با تلگرام و اینستاگرام
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 2
    علی برکت الله مسئولین کلاهتون را بالاتر بزارید
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    داستان جور در نمیاد
  • Mahor IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 1
    کلا بخاطر کرونا فضا طوری شده که واقعا معتاد گوشی شدن..چ انتظاری دارن این پدرو مادرها! خودمم با مادرم چند روز پیش درگیر شدم بخاطر اینکه سرم تو گوشیه! این پدرومادرهان که باید دست از گیر دادن بیخودی بردارن
    • ا IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      0 0
      پدرومادراالگوی بچه هان
    • بختیاری IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      2 1
      عزیزم پدر ومادرها فقط به فکر سلامتی روح وروان بچه ها هستن واقعا بی انصافی است که تذکرات دلسوزانه وعاشقانه را حتی اگر با پرخاش باشد گیر دادن فرض کنید من خودم مادر هستم خیلی اذیت میشم وقتی بینیم پسرم بجای اینکه ورزش کند ۱۰ ساعت مشغول بازی پی اس فور ویا موبایل هست واقعا دردناکه برا پدر ومادرها زیرا که بخوبی میدانند روان وجسم بچه ها آسیب می بیند
  • الی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    از جمله دلایلی که می تونه داشته باشه, عدم نظارت بر فضای مجازی توسط دولت, عدم نظارت والدین بر حضور بچه ها در این فضا, تک فرزندی, سرگرم نکردن بچه به کارهای مفید, اختلاف والدین , فوران های عاطفی دوران بلوغ که یا باید ازدواج صورت بگیره یا با فعالیت های مفید کنترل بشه.
  • DE ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 1
    آنهاییکه از ازدواج میترسند اشتباه میکنند ازدواج کاری ندارد الان همه کارها دیجیتالی شده راحت .چت کن کسی را چتی عاشقش بشو چتی با او ازدواج کن چتی با او زندگی کن بچه دارشدی تربیت بچه را بده دست چت خودش تربیتش میکنه .شما فقط گوشی خوب براش بخر.زیرا تولید از ماست تربیت از صهیونهاست. نسل بشر بایستی مانند گاو و گوسفند و بز و بره و مرغ و اولاغ.....برای مصرف و کار تربیت شود که میشود وسند 2030 استارت این کار است. 20 دقیقه ای به سند 2030 هم رای موافق بدهید
  • علی هوشمند IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    8 0
    غم انگیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس