فرمانده سابق لشکر 41 ثارلله: مردم ولايت‌مدار در دوران دفاع مقدس دين خود را به انقلاب ادا کردند.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق،به نقل از ايسنا، مراسم سالگرد شهادت سردار پاسدار حسين اسدي از شهداي حادثه تروريستي شهرستان سرباز زاهدان با حضور خانواده‌هاي شهدا جانبازان و ايثارگران در شهر خانوک زرند برگزار شد.
در اين مراسم ، سردار قاسم سليماني، فرمانده سابق لشکر 41 ثارلله با گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: مردم ولايت مدار شهر خانوک در دوران دفاع مقدس دين خود را نسبت به انفلاب اسلامي به خوبي ادا کردند.
وي افزود: سرداران شهيد مهدوي ها، عرب نژادها متعلق به خانواده‌هاي چند شهيد شهر خانوک هستند است.
فرمانده سابق لشکر 41 ثارلله تصريح کرد: مردم خانوک به عنوان مردماني ولايت مدار، دين دار و وفادار به انقلاب و رهبري امتحان خود را پس دادند.
سليماني، اعتقاد به ولايت را از ويژگي‌هاي رزمندگان دانست و بيان کرد: پيروي از ولايت فقيه، کشور ما را از هجوم بيگانگان بيمه کرده است.
وي با بيان اين که دشمنان ما در بيست سال اخير نقشه هاي زيادي عليه انقلاب اسلامي کشيدند يادآور شد: آن چيزي که دشمن را از حمله به ايران به وحشت مي اندازد اين است که به خوبي فهميدند مردم ايران اسلامي مردمي ولايت مدار و ملتي ايثارگر، فداکار و مقاوم هستند.
سليماني با بيان اين که يک نويسنده آمريکايي در کتابي درباره مردم ايران نوشته است، شيعه با داشتن دو بال هميشه پيروز است؛ چرا که يک بال آن مرجعيت و ولايت فقيه و بال ديگر آن شهادت است و اين دو بال هميشه شيعه را پيروز مي کند.
وي اظهار کرد: حضرت امام خميني(ر ه) با شجاعت و انديشه‌هاي خود اين نظام و انقلاب را بر پا و شيعه را حفظ کرد.
وي تأکيد کرد: دشمنان در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي با راه اندازي جنگ نابرابر به جنگ با ايران پرداختند که رزمندگان ما با الگو گرفتن از حماسه عاشورا در دوران دفاع مقدس پيروز ميدان شدند و صدام و صداميان به درک حاصل شدند.
سليماني تصريح کرد: بزرگترين ارمغاني که حضرت امام خميني(ر ه) به اين ملت هديه کرد، ايران اسلامي است و دشمنان بدانند مردم ايران اسلامي براي دفاع از ارزشهاي والاي انقلاب اسلامي که با خون هزاران هزار شهيد به ثمر رسيده است در سايه رهبري هاي حضرت امام خميني(ر ه) تا پاي جان ايستاده اند و به بيگانگان اجازه کوچکترين مداخله اي را نخواهند داد.
وي خاطرنشان کرد: همه شهداي ما شهداي اصول دين هستند و وقتي ميگوييم توحيد منظور آن توحيدي است که به اين شهدا معرفت داد و آنها را به اين مقام رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس