کد خبر 1114779
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
هواداران بارسا؛ «کاش مسی می‌رفت»

براساس اعلام نشریه آ.اس اسپانیا، اکثر ۲۶ و چند هزار نفر هوادار باشگاه بارسلونا که در نظرسنجی این نشریه شرکت کرده‌اند، بر این باورند که با تصمیم «لیونل مسی» برای ماندن در نیوکمپ مخالف بوده اند.

به گزارش مشرق، تصمیم مسی برای ماندن و ادامه دادن با بارسا به مذاق بسیاری از هواداران این تیم خوش نیامده است؛ در جریان این نظرسنجی پاسخ ۶۱.۶ درصد از شرکت کنندگان به این پرسش که «آیا با ماندن مسی در بارسا موافق هستید؟» «خیر» بود و جواب ۳۸.۴ درصد «بله» بود.

این نتایج حاکی از آن از دست رفتن چشمگیر حامیان مرد آرژانتینی است؛ داستان سریالی مسی و بارسا که از اوایل هفته گذشته و پس از ارسال فکسی از سوی مسی به بارسا مبنی بر درخواست صدور رضایتنامه آغاز شد، روز گذشته (جمعه) با تایید شخص مسی مبنی بر ماندن در نیوکمپ به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید:

مسی: هرگز قصد نداشتم بارسلونا را به دادگاه بکشانم

بدنبال تاکید باشگاه بارسلونا مبنی بر اینکه تنها راه جدایی مسی پرداخت حق فسخ ۷۰۰ میلیونی است، کاپیتان آلبی سلسته به این نتیجه رسید که هیچ چاره دیگری جز ماندن ندارد.

مسی روز گذشته در گفت‌وگو با تارنمای گل گفت: راه دیگری برای جدایی وجود داشت و آن رفتن به دادگاه بود؛ هرگز بارسا را به دادگاه نمی کشم چون عاشق آن هستم؛ باشگاهی که هر چه دارم را به من داده است. بارسلونا باشگاه تمام زندگی من است؛ من زندگیم را اینجا ساختم. بارسا به من همه چیز داد و من هم در مقابل همین کار را کردم؛ تنها چیزی که می دانم این است که کشاندن بارسا به دادگاه هرگز از ذهن من هم خطور نکرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 5
    اسپانیایی های بی حیای نامرد مسی دوست داریم
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      12 2
      اتفاقا رمز موفقیتشان همین منطقشان هست. نه مث ما که هنوز طرفدار کریمی و مجیدی و ... علتشم نمیدانیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس