لاری

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۹۷۶ نفر از آنها بستری هستند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۴ هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۱۵۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۶۲ هزار از مشمولان بیمه بیکاری کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۳۲ هزار و ۱۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۷۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی تصریح کرد: تا کنون سه میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در تشریح آخرین وضعیت استان‌ها از لحاظ شیوع این بیماری توضیح داد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی تاکید کرد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    10 0
    چرا چنین کشتاری از بیماری کرونا فقط در ایران است؟ ایا در هیچ جای دنیا تا به این حد داروی بی اثر روی یک بیماری مصرف شده است؟ چرا مدیران بداشت مصرف دارو های بی اثر را متوقف نمی کنند؟ پس قسم پزشکی یا حداقل انسانیت کجا رفته است؟
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      3 0
      در ایران قسم پزشکی و قسم وکالتی فراموش شده امیدوارم پزشکان و وکلایی که قسم خودشونو نادیده میگیرند و یا سهل انگاری میکنند به حرمت این ماه دچار عذاب الهی شوند
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      5 0
      برای کاهش تلفات کرونا باید: 1- اجرای طرح ترافیک که عامل شلوغی اتوبوسها و مترو است متوقف شود 2- جلوی سفرهای بین استانی گرفته شود
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    7 0
    این کرونا تنها با مدیریت صحیح مهار می شود که مدیر قابل فعلا نداریم گویا . اصلا جناب رئیس جمهور چرا با جان بچه های معصوم دبستانی بازی می کنند؟ واقعا کسی صدای ما والدین را میشنود ؟ لطفامسئله به این مهمی را عادی نکنید. همه میدانیم که تا 2021 خبری از دارو نیست . چرا کمبودهای خود را در حوزه زیر پایه های الکترونیک با فریبکاری و شعار "دشمن میخواهد ما تعطیل باشیم" ماست مالی میکنید؟ خیر محترم ! دیدید که ما تعطیل نماندیم و حتی در امور بهداشتی مناسک مذهبی هیئت های ما ذره ای کوتاهی نکردند . اما اینبار فرق دارد .کودکان آینده ما هستند و مدرسه اخرین جاییست که در جنگها و بحران بیماریها باز میشود . مسئله اینجاست که جانتان بالا می اید و با نهایت خساست نمی خواهید اینترنت رایگان بدهید و مناطق محروم را مجهز کنید!!! تا کی لجبازی میکنید و شعار می سازید؟؟؟؟؟ هنوز مناطق محروم سیستان و بلوچستان از نعمت اموزش الکترونیکی محرومند. و در سه استان خراسان ما هم مناطقی محروم هستند که از نظرها مغفول مانده اند. جناب وزیر آموزش و پرورش اصلا به خراسان سر زده اید؟ بیا و عوض هزاران جلسه الکی و همهمه سازی لطف کن و پایه امزش الکترونیک ایران را مجهز کن .
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 0
    وزارت بداشت بر طبق کدام منبع علمی اجازه مصرف دارو های بی اثر و خطرناک به پزشکان را می دهد؟ مگر بیمار موش ازمایشگاهی است که هر پزشکی هر داروئی خواست روی بیمار امتحان کند؟
  • رسول NL ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 1
    خدا به بازماندگان اونا صبر بده...
    • رادمنش NL ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      1 1
      ان شا الله...
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 0
    چرا این کرونا آماراش رو۸۰و۹۰ ۱۰۰ و۱۱۰ گیرکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس