کد خبر 1114470
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
سینما نمایه

چند فیلم که محتوایی «ضدخانواده» دارند به‌طور همزمان اکران شدند!

به گزارش مشرق، اگر شیوع ویروس کرونا، چرخه اقتصادی سینمای ایران را تخریب کرده، مدیریت ناصحیح اکران آنلاین نیز شخصیت فرهنگی این سینما را رو به ویرانی می‌برد! وقتی فهرست آثاری که به تازگی در سامانه‌های ارائه محصولات صوتی و تصویری قرار گرفته‌اند را مرور می‌کنیم، نام چند فیلم که مهم‌ترین شاخصه آنها «ضدخانواده» بودن است به چشم می‌خورد!

«بنفشه آفریقایی» فیلمی ‌که موقع نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز به‌خاطر کیفیت بسیار پایینش با انتقاد اغلب منتقدان مواجه شده بود، درحالی در دسترس خانواده‌های ایرانی قرار گرفته که به روایت همزیستی یک زن متأهل با شوهر سابق و همسر کنونی‌اش می‌پردازد! فیلم «هفت و نیم» که به زعم بسیاری از منتقدان، فیلمی‌ ضدایرانی است، تصویری از هم پاشیده و مغشوش از زن و خانواده نمایش می‌دهد. علاوه ‌بر اینها باید به فیلم «لتیان»‌ اشاره کرد که درباره عشق همزمان یک زن متأهل و یک زن مجرد به همسر سابق دوستشان است! فیلم «حمال طلا» هم از دیگر آثار سخیف و ضدفرهنگی است که این روزها منتشر شده است!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    5 1
    الان نگاهی به مد لباسها بین خانومهای ایرانی تو شهر وروستا بندازین هی داره کوتاهتر و باز تر می شه کم مونده دیگه با شورت وکرست بیان بیرون فقط یه شال یاروسری حتما باید سرشون باشه تا خلاف قانون نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس