کد خبر 1114389
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
مصطفوی: با استقلال قراردادی ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم/ درگیری در فرودگاه در شأن استقلال نبود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: قراردادم با تیم استقلال تمام شده و برای این تیم بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش مشرق، صالح مصطفوی درباره شکست 3 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در فینال جام حذفی، اظهار داشت: بازی را مثل دیدار با پرسپولیس آغاز کردیم و می‌خواستیم راه‌های نفوذ تراکتوری‌ها را ببندیم. متأسفانه روی سه صحنه‌ای گل خوردیم که پیش از بازی بازیکنان را برای چنین موقعیت‌هایی توجیه کرده بودیم. سه گلی که خوردیم در شرایط عادی رخ نداد، توپ اول روی سانتر وارد دروازه شد، در گل دوم حریف، داور کم لطفی کرد. توپی که در اختیار ما بود را بازیکن حریف با دست کنترل کرد و گل سوم نیز به خاطر عدم تمرکز دفاع ما به ثمر رسید.

وی افزود: با وجود اینکه قبل از بازی با بازیکنان صحبت کرده بودیم و خودم هم در جریان بازی با دو بازیکن حرف زدم، جای‌گیری‌های ما درست نبود. در نیمه دوم فشار آوردیم و چون می‌دانستیم تراکتور روی جناحین ضعف دارد، با آمدن ارسلان مطهری در خط حمله پرتعداد شدیم و علاوه بر دو گلی که زدیم، یک توپ به تیر دروازه خورد و چند موقعیت هم از دست دادیم. داور هم یک صحنه صد درصد پنالتی برای ما نگرفت. اگر پنالتی ما گرفته شده بود و گل دوم حریف هم خطا اعلام می‌شد، بازی را 3 بر 2 می‌بردیم.

بیشتر بخوانید:

اظهارات خلیل زاده درمورد استراماچونی

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به وقت‌های تلف شده بازی تصریح کرد: متأسفانه در نیمه دوم تنها 20 دقیقه بازی جریان داشت و حداقل 10 دقیقه از وقت‌های تلف شده گرفته نشد. خدا تراکتوری‌ها را بغل کرده بود و لطف خدا شامل حال‌شان شد. آنها خیلی خوش شانس بودند و حق استقلال اصلا باخت نبود. با تمام اشتباهاتی که در فاز دفاعی داشتیم، حق استقلال در این بازی زدن حداقل 5 گل بود. به اندازه سهم خودم، از هواداران و پیشکسوتان عذرخواهی می‌کنم.

مصطفوی درباره وضعیت آینده خود در استقلال یادآور شد: قراردادم با استقلال تمام شده و قراردادی ندارم. برخلاف سایر دوستان که قرارداد یک سال و نیمه دارند، قراردادم تا پایان تیر ماه بود که به دلیل شرایط ویروس کرونا تا الان در خدمت باشگاه بودم. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم، این باشگاه بزرگ است و هواداران خوبی دارد. متاسفانه در نیم فصل به دلیل کرونا از حمایت‌های‌شان محروم بودیم و در زمین یک یار کمتر داشتیم. با داشتن هواداران چه داخل خانه و چه بیرون یک یار بیشتر داشتیم. در این فصل دو بازی بیشتر از تیم‌ها انجام دادیم و بیشتر بازیکنان را به خاطر شرایط کرونا از دست دادیم. بازیکنان این تیم واقعا دلسوز و متعصب هستند و حداکثر تلاش خود را کردند و به سهم خودم از آنها تشکر می‌کنم.

وی در رابطه با اتفاقات فرودگاه مهرآباد پس از بازگشت استقلال از مشهد گفت: یکسری آدم به جایگاه مربی و بازیکن استقلال هتاکی کردند و باعث درگیری شدند. این اتفاقات واقعا در شأن استقلال نیست، آن هم تیمی که دربی به آن حساسی را برده است. هواداران بابت رکورد اخیری که ایجاد شد، دلخوشی داشتند و متأسفانه با وجود بازی خوب مقابل پرسپولیس و تراکتور، این مدل هتاکی را شاهد بودیم که در شأن هوادار واقعی استقلال نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اختلافات به وجود آمده بین احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی پیش از بازی فینال جام حذفی گفت: جایگاه سعادتمند و مجیدی از من بالاتر است و اظهانظر من شاید جالب نباشد اما در هر تیمی وقتی تمرکز سرمربی بهم بریزد، تمرکز بازیکنان نیز بهم می‌ریزد. شرایط استقلال در شروع بازی عادی نبود. اینها همان مربی و بازیکنان بودند که تیم را جمع کردند و برگشت بزرگی داشتند. بیشتر کارشناسان تأیید کردند که گل دوم تراکتور خطای هند بود و یک پنالتی هم برای استقلال گرفته نشد. 10 دقیقه هم از وقت‌های تلف شده گرفته نشد که جوانمردانه نبود. داور مسئول اجرای بازی جوانمردانه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 1
    داداش تو یه فوتبال دیگه رو تماشا کردی بازی که ما دیدیم و مردم ایران دیدند تا استقلال قدرتمند شما بخواد بند کفشاشونو ببندد سه تا گل خورده بودند چند گل هم شانس آوردند نخوردند در مورد نیمه دوم هم حرفه ای گری بازیکنان تراکتور باعث شد تا جام را بگیرند حتی شما بازی جوانمردانه را هم رعایت نکردید ۹ دقیقه هم وقت اضافه گرفته شد به فوتبال خوب نه امتیاز میدند نه جام مهم حرفه ای گری هست که تراکتور بخوبی انجامش داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس