آخرین آمار کرونا در ایران| عبور تعداد فوتی ها از ۲۲۰۰۰ نفر/ فوت ۱۱۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در شبانه روز گذشته ۱۱۸ نفر بر اثر کرونا جان باختند و مجموع جان باختگان از مرز ۲۲ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۴۴ نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون ۳۳۰ هزار و ۳۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید

"بحران کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد!/ فقط ۳۰ درصد یک میلیارد دلار تخصیصی را گرفتیم

لاری متذکر شد:  ۳۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون سه میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 5
    بنظرم ترس و هراسی که ایجاد شده بیشتر باعث از دست دادن روحیه و در نتیجه مغلوب شدن مقابل بیماری هست. کاش فکری برای این موضوع هم بشه
  • داریوش IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 1
    مقصرمردم است نه دولت واکسن کرونا ماسک وشستن دست است نه چیز دیگر این واکسنهای درامده در عرض سه چهار ماه هیچ تاثیری بر کروتا نخواهد داشت
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    خسته نباشید
  • دکتر یوسف اویسی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 1
    برای کاهش هزینه های ماسک و الودگی محیط زیست . همچنین برای راحتی در پیشگیر از بیماری های تنفسی. پیشنهاد می کنم. مردم و مخصوصا بچه بجای ماسک . از شیلد دو طرف بسته با پارچه مخصوص ماسک استفاده شود. یعنی دو طرف ماسک که باز است با پارچه بسته شود و در پشت سر بسته گردد. یعنی هوا از طریق پارچه و زیر شیلد وارد و خارج شود.
    • BE ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      4 0
      عجب دکتر جان شما چرا ؟! همه گیری جعلی در حدود بد آنفولانزا و حتی اگر شما به آن مبتلا باشید ، نمی توانید فردی را مبتلا کنید مگر اینکه طرف سیستم ایمنی بدنش ضعیف باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس