کد خبر 1114307
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
اقدام عجیب مدیران پرسپولیس‌/ چرا سرخ‌ها ذی‌حساب ندارند؟

امور مالی باشگاه پرسپولیس درحالی اداره می‌شود که این باشگاه در نزدیک به سه ماه اخیر، بدون حضور ذی‌حساب اداره شده است.

به گزارش مشرق، با تصمیم عجیبی که در اواخر خرداد امسال از سوی رسول‌پناه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اتخاذ شد، محمد پاشا که از دوره مدیریت طاهری به عنوان ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد، از این باشگاه جدا شد تا پرسپولیس‌ در ٢ ماه و ١۴ روز اخیر، بدون حضور ذی‌حساب اداره شود. البته از آنجایی که هنوز از سوی وزارت دارایی، ذی‌حساب جدید باشگاه معرفی نشده، محمد پاشا گاهی در محل باشگاه حاضر می‌شود تا با امضای چک‌ها و اسناد مالی، باشگاه دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید:

توصیه خوردبین به مدیران پرسپولیس

محمد پاشا به خاطر اختلافاتی که با مدیر مالی وقت داشت و ایراداتی که در کار وارد کرده بود خیلی زود با نامه پایان ماموریتش که از سوی سرپرست باشگاه امضا شده بود، روبه‌رو شد اما موضوع اصلی اینجاست که وقتی ذی‌حساب جدید معرفی نشده، بر اساس چه مبنایی رسول‌پناه نامه پایان ماموریت ذی‌حساب فعلی را امضا کرده است؟ 

نکته مهم ماجرا اینجاست که باشگاه پرسپولیس که یک شرکت دولتی است و باید بر اساس قوانین دولتی اداره شود، چطور در دو ماه و نیم گذشته بدون حضور ذی‌حساب اداره شده است؟ آیا نهادهای نظارتی می‌توانند بدون حضور ذی‌حساب، نظارت جامع و کاملی روی عملکرد باشگاه داشته باشند؟ 

در این زمینه پاسخ روشنی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه نمی‌شود که در نوع خوب بسیار جالب است اما امید است به زودی با حضور ذی‌حساب جدید، عملکرد مالی باشگاه پرسپولیس زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی قرار بگیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس