کد خبر 1114204
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
استراماچونی نمایه

نشریه ایتالیایی معروف گاتزتادلواسپورت با تأیید احتمال بازگشت آندره‌آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال، گزارشی جالب درباره این موضوع منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، بازگشت احتمالی آندره‌آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال این روزها دوباره به سوژه‌ای برای رسانه‌های ایتالیایی مبدل شده است. با توجه به اتفاقاتی در دوره نخست مربیگری این مرد ایتالیایی در تهران رخ داد و منجر به جدایی وی از استقلال شد، تلاش مدیران تیم آبی‌پوش پایتخت برای بازگرداندن سرمربی سابق اینتر برای هموطنان او جالب توجه بوده است.

بیشتر بخوانید:

تاکید دوباره به استقلال درباره قرارداد با استراماچونی

استقلال برای بازگشت استراماچونی دست به کار شد

نشریه گاتزتا دلواسپورت هم در یک گزارش، توصیف جالبی از بازگشت احتمالی مرد ۴۴ ساله ایتالیایی به ایران داشته است. این نشریه در گزارشی با عنوان «آدم‌ربایی، فرار، عشق و بازگشت؛ سندرم عجیب استکهام» سناریوی بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال را به ماجرای گروگان‌گیری تاریخی در بانک استکهلم سوئد در سال ۱۹۷۳ تشبیه کرده است. (سندروم استکهلم اصطلاحی است که پس از سرقت از بانکی در میدان نورمالمستوری استکهلمِ سوئد، توسط بیل بیِروت روانشناسی که از ابتدا تا انتها به پلیس مشاوره روانشناسی می‌داد و به بانک رفت‌ وآمد داشت، هم زمان با پوشش خبری مورد استفاده قرار گرفت. در طی این گروگان‌گیری چهار کارمند به مدت ۶ روز به گروگان گرفته شدند. طی این شش روز قربانیان وابستگی عاطفی به گروگان‌گیرها پیدا کردند تا حدی که از همکاری با پلیس سرباز می‌زدند و حتی پس از آزادی‌شان در دفاع از گروگان گیران خود برآمدند.)

گاتزتا در این خصوص می‌نویسد: «اکنون هیئت مدیره‌ای جدید در باشگاه استقلال روی کار آمده‌اند، استراماچونی ممکن است به ایران برگردد تا به تیمی ملحق شود که در ماه دسامبر قراردادش را با آن فسخ کرد چون که حقوقش را پرداخت نمی‌کرد. اگر این ماجرا را نتوانیم سندروم استراماچونی در استکهلم بنامیم، مطمئناً به رخ دادن آن نزدیک هستیم. بعد از عشق طوفانی و داستان نفرتی که دو طرف را به دادگاه کشاند، حالا استقلال، تیمی دولتی مستقر در تهران به آندره‌آ استراماچونی یک قرارداد دو ساله بسیار پرزق‌وبرق پیشنهاد داده تا او به ایران برگردد و کارش را در تیمی که آن را پس از سال‌ها دوباره صدرنشین کرد، به قهرمانی بزرگ برای هوادارانش تبدیل و با مدیران قبلی آن وارد جنگ شده بود را کامل کند. »

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 3
    همین باعث شد نتونین یه مربی خوب داخلی تربیت کنین.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 5
    مگر نگفتند بازیکن و مربی خارجی ممنوع؟
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 2
    جالبه...... استقلالی های عزیز به این نکته دو خط آخر نشریه گاتزتا دقت کنند: تیمی که آن را پس از سال‌ها دوباره صدرنشین کرد......
    • پوکر فساد IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      1 1
      بله به خاطر اینکه تیم وزیر رو به زیر کشیده بود باید میرفت این صدر نشینی بلای جونش بود
  • محمدرضا IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 3
    اخه یکی نیس به این ابوموسی اشعری بگه دستت را ازروی سر استقلال بردار استرا اگه میخواست بمونه نمیرفت پس فردا کی تو باشگاههای آسیا رو نیمکت می شینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس