کد خبر 1113539
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
توصیه یک پیشکسوت به بازیکنان استقلال/ مجیدی همه چیز را بگوید!

دروازه‌بان سابق استقلال با تاکید بر اینکه همه باید برای دیدار فینال تیم را مورد حمایت قرار دهند گفت: مجیدی می تواند پس از قهرمانی در جام حذفی همه چیز را بگوید.

به گزارش مشرق، منصوری رشیدی با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون این تیم گفت: بازیکنان استقلال نباید در برد برابر پرسپولیس بخوابند و فکر کنند به راحتی می توانند تراکتور را هم شکست دهند. دیدار فینال شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان باید مراقب باشند.

این پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا استعفای فرهاد مجیدی در این شرایط درست بود گفت: نمی دانم چرا در چنین شرایط سختی به یک باره با انتشار یک پست در اینستاگرامش استعفا می دهد. بدون اینکه بیاید با مدیران استقلال صحبت کند و بعد استعفا بدهد.

بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها خودزنی نکنند

رشیدی خاطرنشان کرد: خود من با شناختی که از فرهاد داشتم انتظار بیشتری از او دارم. او می داند که آبی پوشان الان در چه شرایطی هستند. فقط یک گام تا گرفتن جام قهرمانی باقی مانده است. او که در سخت ترین روزها در کنار استقلال بوده و تیم را تنها نگذاشته انصاف نیست که حالا در این شرایط به راحتی تیم را تنها گذاشته، پاسخگوی کسی نباشد و فقط به خودش فکر کند.  امیدوارم مجیدی تیمش را به قهرمانی در جام حذفی برساند. بعد در نشست خبری تمام مشکلات را مطرح کند و گلایه هایش را به مدیران استقلال بگوید.

دروازه بان سابق استقلال تصریح کرد: الان زمان همدلی است. همه باید با هم یکی باشیم. انتقادها را کنار گذاشته و حمایت کنیم تا استقلال بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

رشیدی ادامه داد: اختلاف بین مجیدی و مدیران استقلال بیشتر به تیم و هواداران ضربه می زند. متأسفانه علاقمندانی که چندین سال است که تیمشان به قهرمانی دست پیدا نکرده، استرس های زیادی داشتند اما در بدترین شرایط تیمشان را تنها نگذاشته و حمایت کردند. حالا نوبت مجیدی و مدیران استقلال است که به خاطر هواداران اختلاف ها را کنار گذاشته و یا آن را حل کنند و با یک هدف مشترک که آن هم موفقیت استقلال است، گام بردارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس