کد خبر 1112885
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
خداحافظی رمضانی با نیمکت استقلال/ آبی‌ها با سرپرست جدید در آسیا

فینال جام حذفی در مشهد می‌تواند آخرین حضور سعید رمضانی به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال باشد.

به گزارش مشرق، تیم استقلال در فصلی که از آن تنها یک دیدار فینال جام حذفی باقی مانده با تغییرات زیادی مواجه شد. آنها در این فصل از هیات مدیره و مدیرعامل گرفته تا مربی و سرپرست دچار تغییراتی شدند.

یکی از پست‌های متزلزل و پر تغییر روی نیمکت این تیم، سرپرستی بود که با جواد زرینچه آغاز شد و بعد از او ستار همدانی، امیر سلطانی و سعید رمضانی روی این نیمکت نشستند.

سعید رمضانی با این که سابقه بازی در تیم استقلال را نداشت و در بدو حضورش در این تیم به عنوان سرپرست با انتقاداتی از سوی قشری از پیشکسوتان و هواداران مواجه بود، توانست حاشیه‌های این نیمکت را به خوبی جمع کرده و با عملکردش توانست پاسخ منتقدان را بدهد.

بیشتر بخوانید:

برخی‌ در ماجرای مجیدی شیطنت کردند

آبی پوشان در حالی برای دیدار نهایی در جام حذفی آماده می‌شوند که این دیدار می‌تواند آخرین حضور سعید رمضانی در نقش سرپرست روی نیمکت این تیم باشد. 

رمضانی به باشگاه استقلال اعلام کرده به دلیل فشارهای عصبی وارده به او دیدار مقابل تراکتور در فینال جام حذفی آخرین حضور وی روی نیمکت این تیم است.

با این که در لیست آسیایی آبی‌ها نام رمضانی به عنوان سرپرست اعلام شده، اما وی برنامه‌ای برای همراهی این تیم در سفر به قطر ندارد و در صورت قطعی شدن تصمیم وی، استقلالی‌ها ناگزیرند از فرد دیگری به عنوان سرپرست در این مسابقات استفاده کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    3 8
    فشارهای عصبی جنابعالی از فیلم منتشره منزل مرحوم ناصر حجازی نشات می گیره.
    • زهرا IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      0 0
      گل گفتید زنده باشید انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس