کد خبر 1112751
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
اخبار بورسی مورد علاقه ضدانقلاب

بررسی عملکرد رسانه‌های معاند در قبال تحولات بازار بورس تهران نشان می‌دهد که آن‌ها کاری به روند تحولات بازار سرمایه ندارند و تنها اخباری که مورد علاقه‌شان است را منتشر می‌کنند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در روزهایی که بورس تهران روند مثبتی را طی نمی‌کرد، اخبار منفی بازار بورس را به طور ویژه‌ای پوشش می‌دادند اما این رسانه‌ها پس از صعودی شدن بازار بورس هیچ خبری از مثبت شدن بازار بورس را منتشر نکردند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه نگاهی به اخبار بورسی این رسانه‌ها در روزهای اخیر انداخته‌ایم:

BBC فارسی

در طول چند روزی که بورس در سراشیبی سقوط قرار داشت،  بی‌بی‌سی فارسی اخبار نزولی بازار بورس را با آب و تاب فراوانی منتشر کرد اما در روز سه شنبه و چهارشنبه که بازار روند مثبتی داشت و اخبار امیدوارکننده ای از این بازار به گوش می‌رسید آن ها این اخبار را بایکوت کردند.

* ایران اینترنشنال

رسانه لندنی - سعودی اینترنشنال غیر از برنامه روتینی که برای بورس در نظر گرفته در دو هفته گذشته به طور مجزا اخبار منفی از بازار بورس منفی ایران منتشر کرد. اینترنشنال حتی در اتفاقی عجیب «اخبار فوری» درباره بازار بورس تهران منتشر کرد.

* رادیو فردا

این رسانه آمریکایی نیز در روزهای منفی بازار ، اخبار بورس تهران را به طور ویژه منتشر کرد اما در سه شنبه و چهارشنبه که روند معالات صعودی شد، هیچ خبری منتشر نکرد.

* من وتو

من و تو هم برای اینکه از دیگر رسانه های معاند عقب نیافتد، چند خبر منفی منتشر کرد و مانند بقیه رسانه‌های معاند از روند صعودی بازار سرمایه خبری روی خروجی قرار نداد و آن‌ ها را بایکوت کرد.

* رادیو زمانه

رادیو زمانه دیگر رسانه معاند، بیش از سایر رقبایش اخبار منفی بازار ایران را منتشر کرد اما مانند دیگر رسانه های ضدانقلاب روند مثبت بازار را سانسور کرد.

بررسی روند عملکرد این رسانه های معاند نشان داد که آن‌ها برخلاف رویه ای حرفه ای عمل می کنند و مانند بسیاری از اتفاقات دیگر، در روزهای منفی پمپاژ اخبار ناامید کننده را دستور کار خود قرار می دهند اما در روزهای مثبت، از انتشار اخبار امیدوارکننده از ایران دریغ می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    19 9
    مثل لاشخور کشیک می کشن ببینن در ایران چه اتفاقی می افته - واقع زندگی این جونورها از زندگی سگ هم پست تره
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      10 2
      آقا چرا مثل لاشخور؟ بگو خود لاشخور!! خخخخخ
  • ب.ج IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    9 3
    خدا نابودشان کند از حکومت ترامپ گرفته تا منافقین داخلی و کافران حزبی را.
  • علی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    20 2
    عین سگ زرد زوزه میکشند و از سر ضعف و بدبختی پالسهای دشمنان و منافقان داخلی را پر رنگ کرده به خورد دنیا میدن.میدونند که دیگه کار از کار گذشته و بخواهیم میتوانیم دنیا رو سرشون خراب کنیم.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    3 8
    معنی رذل رو توی لغتنامه جستجو کردم. معنی رذل: بی بی سی فارسی- ایران اینتر نشنال- من و تو- رادیو فردا و رادیو زمانه . همچنین دهخدا صدای امریکا را هم جزء معانی این کلمه دانسته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس