کد خبر 1112725
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: بنا به گزارش دویچه‌وله تنها در سال گذشته حدود ۱۶هزار مورد تجاوز و تعرض جنسی به کودکان در آلمان گزارش شده است که ۱۳۰۰ مورد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

نکته دردآور آنجاست که ۲۵ درصد از این تجاوزات توسط اعضای خانواده خود این کودکان انجام می‌شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سروش IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    23 2
    خانم خضرحیدری تجاور اونی هست که در جهان غرب داری می بینی و داره گسترش پیدا میکنه و غربگداها ادعا دارند اونها چشم دل سیرند؟؟؟ در حالی که این درست نیست شاید شما به عنوان خانم ایرانی بدجاهایی رفتی و در ناکجا آبادها قدم گذاشتی و به همه خانم های ایرانی چسبوندی ولی این نظر همه زنان ایرانی نیست شاید عده ای با تو همنوا باشند ولی حرف تو درست نیست وقتی که تو حجاب درستی نداری یعنی به مردان میگویی بیایید و در کنار من آزاد باشید چون من به خیال خودم از هر قیدی آزادم شما هم بیایید و از هر قیدی آزاد هستید چون اینجانب با بدحجابی خودم این اجاره رو به شماها داده ام و قانون اینجا کاره ای نیست چون من اجازه داده ام در غرب هم همین تفکر غلط داره جولان میده و کانون دختران و پسران را با عنوان کودک آزاری جنسی از طریق خانواده هاشون داره به چالش میکشه وقتی دختری و پسری بد پوشش باشند و از ترس قانون نتوانند خود را تخلیه کنند به ناچار پناه به پستوهای تاریک خانه شیطانی خویش و افراد نزدیک خود را مورد تجاوز قرار خواهند داد.زنان ایرانی آبرو دارند خودتان را همگروه ایشان ننامید برای شما همان تفکرات غربی و به ظاهر روشنفکرنمایی بس است ما زنان ایرانی جمله ای سنگین است برای شما شما و ادکی از زنان همنوای شما دچار این سوء تفاهم شده اید.
  • CH ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    27 3
    از بس در آلمان حجاب اجباری دارند و فاحشه خانه ندارند مردهایش عقده ای شده اند!
    • CA ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      10 0
      بنده خدا تو آلمان بیشتر مردم فقط پول سوسیال میگیرند و کار نمی‌کنند چون مالیات بر درآمدخیلی بالاست برای همین فقط دنبال کار سیاه هستند و یا کار بسیار راحت چون با پول سوسیال مقایسه می‌کنند . در ضمن بیکاری مشکلات روانی میاره برای همین انواع نعشه جان مصرف میکنند. یعنی یک جامعه یا سوسیال بگیر و یا تحصیل کرده کارمند بوجود آمده که بیخیال هر چیزی هستند. این کودکان هم بیشتر بیخانواده اند. برای همین از این تجاوزات خیلی بیشتر هست که هیچ موقع گزارش نمیشه.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    24 0
    در جوامعی که ارزش های اخلاقی مخصوصا اخلاق جنسی به شدت تضعیف شده باشد ، شرب خمر حرام محسوب نشود ، پوشش و حجاب عیب تلقی گردد و در یک کلمه دین حاکم نباشد ، بدتر از اینها هم تعجبی ندارد ...
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    33 1
    متاسفانه در جوامع اسلامی کنونی نیز خانواده هایی که چشم و گوش بسته از فرهنگ بیگانه تبعیت می کنند ، مبری از بلیه های این گونه ای نیستند
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      9 0
      اشتباهی منفی دادم با حرف شما موافقم
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    15 0
    برخی از خانم ها متاسفانه چنان کودکان را بزک می کنند که ... ! فکر می کنند این لطفی به بچه است !
  • پست تر از حیوان IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    13 0
    بی جهت نفرمود بل هم أضل .
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    18 0
    وقتی شهوت پرستی و لذت جویی چنان مورد پرستش قرار گیرد و حریم ها را بشکند ، موجود دو پا رتبه اش از همه جانوران پایین تر می آید .
  • احمد IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 0
    لیاقتت همونه که پیدا کردی. خودت رو هم به زنان ایرانی نچسبون. تازه آمریکا و صهیونیستها رو ندیدی. حالا هی جون بکن که ایران رو هم مثل اونجا بکنی.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    5 0
    خانم خضرحیدری شما عکس پروفایلت رو درست بکن بعد بیا در مورد زنان ایرانی نظر بده. زن واقعا ایرانی همیشه حجاب داشته و از مدل و فرهنگ پست غربی هیچ وقت تقلید نکرده!
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      3 0
      تا می‌گن اسب نعل می‌کنن عده ای مگس هم میان ، پاشونو می گیرن بالا که نعلشون کنن! تا قبل از این، امثال خضری‌ها با جازدن خودشون بعنوان یک رنج کشیده ، گرین کارت می گرفتن اما حالا چه هدفی دارند جز تخریب ، خدا می دونه!
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    2 0
    فکر کنم فهیمه خانم هم در همان هتل اسرائیل زیاد کار کرده است
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    2 0
    کاش کثافت المانی ها به همین محدود می شد ولی متاسفانه المانی ها اخر هفته برای کار کثیف بچه بازی به چک می روند و اینقدر فرهنگ نایس و های هیتلری دارند
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    باسلام.البته فرهنگ عریانی پوشی خود بچه ها از عوامل ان می باشد.! همچنین دیدن فیلم ها غیراخلاقی انهم در کنار هم و .. و بسیار کارها زشت دیگر.عاقل کسی که از همون بچه گی حیا و عفت به بچه ها خودشو یاد بده و هم خودش پوشیده باشه در خانه و بیرون و هم به کودکان خودش یاد بده پوشش صحیح رو.دیگه گفتن تویه خونه لباس راحتی بپوش اما نه اینکه بدن بیرون باشه!ادم با حیا چنین کاری نمی کنه! ضمن اینکه عرق بدن باید توسط لباس ها دفع بشه! چون ماده سمی است! روی پوست بمونه ضرر داره لباس خاصیت ها دیگه هم داره . لطفا فرهنگ پوشیدگی رو به اقاپسرها و دخترها خودتون در خانه رو یاد بدید .. و از هم مهمتر فرهنگ با خدا بودن.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    اشتباهه که مسلمان در مورد تجاوز به زن بودا و مسیحی و بی دین و یهود نظر بدهد. در این ملل عمده دختران نوجوان دوست پسر دارند و خدا میداند چه روابط خاک تو سری کنترل نشده با هم دارند. هر کدام هم چندبار سقط جنین کرده اند. برخی هم ازدواج سفید کرده اند و اول زایمان میکنند بعد ازدواج میکنند. برخی هم بی ازدواج در یک خانه اند و روابط خاک بر سری دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس