شش دیداری که پرسپولیس در پنالتی مغلوب شد و قهرمانی را از دست داد

تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات جام حذفی تاکنون شش بار در ضربات پنالتی شکست خورده و نتوانسته به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، این اولین باری نبود که پرسپولیس جام حذفی را به خاطر ضربات پنالتی از دست داده است که در ادوار گذشته بارها و بارها پرسپولیس جام حذفی را در ضربات پنالتی از دست داده است.

این دیدارها عبارتند از:

۱- در سال ۱۳۵۶ و در دومین دوره از مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، پرسپولیس برابر تیم فوتبال دارایی تهران مغلوب شد. پرسپولیس با نتیجه ۱۰ بر ۹ مغلوب دارایی چی ها شد.

۲- در سال ۶۰ و در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور پرسپولیس برابر تیم شاهین در ضربات پنالتی باز هم مغلوب شد و باز هم نتوانست قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

رکورد استقلال در تاریخ تقویت می‌شود

۳- در سال ۶۲ و در مسابقات فوتبال جام حذفی تهران تیم امیدهای پرسپولیس به جای بزرگسالان در مسابقات فوتبال جام حذفی شرکت کرده و برابر تیم فوتبال کیان تهران مغلوب در ضربات پنالتی شدند.

۴- در سال ۸۴ و در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور که در شهریور ماه انجام شد پرسپولیس و سپاهان اصفهان به فینال مسابقات فوتبال جام حذفی کشور رسیدند و در حالی که در ۲ تیم در ۲ دیدار رفت و برگشت خود برابر هم مساوی کرده بودند در ضربات پنالتی این تیم فوتبال پرسپولیس بود که با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب تیم فوتبال سپاهان اصفهان شد و قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی را اینگونه از دست داد.

۵- در سال ۹۱ باز هم تکلیف قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ضربات پنالتی مشخص شد. مسابقه فینال جام حذفی به یک تک مسابقه رسید و در این مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس بود که با باخت برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان یک بار دیگر قهرمانی را در مسابقات فوتبال جام حذفی کشورمان از دست داد.

۶- در سال ۹۹ و در نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور که در روز ۵ شهریور ماه انجام شد تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم استقلال بازنده شد و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 0
    از آراراتی ها میخواهیم چون در ضربات پنالتی 10 تا زدند، عدد 10 را نشان دهند
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 4
    لنگی های 6 تایی
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      5 0
      پنالتی هم مگه جز اعداده؟؟؟؟ برید قانون فیفا رو بخونید بی سوادهای دوست داشتنی
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 3
    مشرق لنگی نتیجه بازی آخر رو نذاشتی؟ 6 بر 3 باخت. شیش تا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس