کد خبر 1112627
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
عربشاهی: پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال نظر جالبی دارد.

به گزارش مشرق، ضیاء عربشاهی در واکنش به شکست پرسپولیس مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال. راحت می‌توانستیم استقلال را ببریم اما ترکیب بد و هرج و مرجی که در زمین بود باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌دانم چرا شجاع خلیل‌زاده در دفاع چپ بازی کرد آنهم وقتی نادری را داریم؟  یا اینکه چرا کامیابی‌نیا از ابتدا به میدان نرفت. گل محمدی در ترکیب اولیه پرسپولیس اشتباهات بزرگ انجام داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نیمه اول فوتبال بازی نکردیم و استقلال تیم برتر زمین بود. باز هم تاکید می‌کنم که ما به خودمان باختیم نه استقلال. هنوز نمی‌دانم چرا پرسپولیس نتوانست هم مقابل گل گهر و هم مقابل استقلال بازی برده را نگه دارد. اینها ایرادات بزرگی است که باید رفع شود.

بیشتر بخوانید:

رکورد استقلال در تاریخ تقویت می‌شود

عربشاهی خاطرنشان کرد: البته استقلال هم تیم خوبی بود و به قول معروف تیمی گردن کلفت بود اما اینطور نبود که نشود این تیم را برد. اگر اشتباهات فنی و تاکتیکی نبود استقلال را شکست می‌دادیم.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم نسبت به نیمه اول زمین تا آسمان بازی پرسپولیس فرق می‌کرد و ما تیم برتر زمین بودیم. از استقلال جلو هم افتادیم اما به خاطر اشتباهات رادوشوویچ گل مساوی را خوردیم. وقتی توپ از کناره‌ها به داخل شش قدم ارسال می‌شود دروازه بان و بعد از آن مدافعان باید توپ را بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به چیدمان پنالتی‌زن‌های این تیم مقابل استقلال گفت: می‌شد حدس زد که بازی به پنالتی کشیده شود اما برای من جای سوال است که چرا بشار و علیپور که پنالتی‌زن‌های قهاری هستند از بازی بیرون کشیده شدند و چرا ترابی پنالتی اول را نزد؟ باید قبول کنیم که گل محمدی اشتباهاتی در این بازی داشت ضمن اینکه اشتباهات فردی بازیکنان هم خیلی به ما ضربه زد.

عربشاهی در پایان عنوان کرد: برایم جای سوال است که چرا از کریم باقری در مسائل فنی کمتر استفاده می شود. باقری خیلی بیشتر از این می تواند به پرسپولیس کمک کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    5 9
    بالاخره فرهاد مجیدی لنگی ها رو 6 تایی کرد
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      5 3
      فقط یه کیسه ایی که از پوکر سرورش تحت فشاره می تونه ضربات پنالتی رو هم جزء گل های بازی به حساب بیاره ..... کیسه ترحم انگیز ...اون 6 تای پرسپولیس کجا این 6 تا که باهاش جشن گرفتید و ریسه می رید کجا ؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      5 4
      یه قانون بیار که توش نوشته باشه آمار ضربات پنالتی جز گل های 90 دقیقه محسوب میشه.... خوب شد بازی دو رقمی نشد. و الا حتما عدد 12 نشون می دادید....خخخخح
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      2 2
      خداوکیلی اگه استقلال با ضربات پنالتی شیش سه به پرسپولیس باخته بود شما پرسپولیسی ها فریاد شیش تایی سر نمی دادید؟
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    7 1
    پرسپولیس به ارنج اشتباه یحیی باخت
  • سرور هرچی لنگیه IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 1
    لنگیین دیگه وقتی میبازن هزار جوره دلیل و برهان میارن. به خودش باخت خخخخ
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 2
    پرسپولیس مگه باخت؟ نه بابا این استقلالی ها توهم زدند. پرسپولیس هیچ وقت نمی بازه حتی وقتی شیش تا میخوره!
  • حانیه IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 0
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس عزیز و دوست داشتنی و قهرمان
  • نفس IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    در اصل استقلال باخت چون خیلی بدبخته باشه برای دلخوشیش برای اینکه گریه نکنه یا هوادارای الدنگش به فروش نبندنش باشه میگیم استقلال برد پرسپولیس عشقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس