سالمندان انگلیس

نشریه ایندیپندنت می‎گوید که خانه‌های سالمندان انگلیس برای پذیرش سالمندان مبتلا به کووید-۱۹ تحت فشار مداوم بوده اند.

به گزارش مشرق، خانه‌های سالمندان «انگلیس» برای پذیرش سالمندان مبتلا به کووید-۱۹ تحت فشار مداوم بوده اند و این در حالی است که بیمارستان‌ها از پذیرش و رسیدگی به این افراد سر باز می‌زدند.

به گزارش «ایندیپندنت»، بر اساس تحقیقات صورت گرفته، ۷۰ خانه سالمندان در انگلیس یعنی ۴۳ درصد، بیماران مبتلا به کرونا را که بیمارستان‌های این کشور از پذیرش آنها سر باز زده بودند، بین ماه‌های مارس و آوریل پذیرش کرده اند.

بیشتر بدانید:

آمار وحشتناک تلفات کرونا در خانه‌های سالمندان+فیلم

یک پرستار شاغل در یکی از خانه‌های سالمندان انگلیس، می‎گوید که فشار زیادی بر روی خانه‌هایی سالمندان برای پذیرش افراد مبتلا به کرونا وارد می‌شود.

همچنین یک پرستار دیگر می‎گوید که حتی برای نگرفتن آزمایش تشخیصی کرونا از افراد مورد پذیرش بر این اماکن فشار آورده می‌شود.

حتی در مواردی دیده شده که برخی مبتلایان با حال عمومی وخیم به وسیله آمبولانس از بیمارستان‌ها به این مراکز فرستاده می‌شوند.

کارکنان حدود یک سوم از این مراکز گفته اند که هیچ گونه تجهیزات حفاظتی در برابر کرونا دریافت نکرده اند و مجبور شده اند با هزینه خود آنها را تامین کنند.

حدود چهار پنجم پرستاران انگلیسی شاغل در این مراکز عنوان کرده اند که هیچ گونه تجربه‌ای در رابطه با نگهداری از سالمندان و بیماران در شرایط کرونایی ندارند.

همچنین ۵۶ درصد این افراد هم گفته اند در طول این مدت با سختی‌های فیزیکی و روانی مواجه بوده اند.

یکی از پژوهشگران این تحقیق می‎گوید واضح است که پرستاران خانه‌های سالمندان با مشکلاتی اساسی روبرو بوده اند؛ خیلی از این افراد احساس می‌کنند از آنها حمایت نمی‌شود.

یکی دیگر از پژوهشگران گفت «واضح است که دسترسی خانه‌های سالمندان انگلیس به امکانات بهداشتی نمادین بوده است.»

به گفته وی، «این مشاهدات کاملا غافلگیرکننده است و قطعا با رسیدن به فصل پاییز و فرا رسیدن موج دوم شیوع ویروس کرونا، وضعیت برای خانه‌های سالمندان در انگلیس وخیم‌تر و دشوارتر می‌شود.»

بین ماه‌های مارس و ژوئن، ۲۹.۳ درصد از مرگ و میرها در خانه‌های سالمندان انگلیس بر اثر ویروس کرونا بوده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس