لاری

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۹ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 1754 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۹ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 1754 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که  ۷۱۸ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۷۳ هزار و ۵۷۰ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۴۶۲ نفر رسید.

لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۲۱ هزار و ۴۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: ۳۷۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا کنون سه میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۶۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است، ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    3 0
    اول مهرراباید شمرد!
  • گیله مرد IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    6 0
    وقتی که ایران خودرو و سایپا به هر کس و ناکسی ماشین جهنمی فروخت باید فکر این روزها را می کردید. گوسفندو چه به مسافرت و داشتن خودرو. مرد از شاسی بلند خود ماسک درمیاورد و پرت می کند جلوی پای مردم. بی احترامی به میزبان هم حدی دارد. سعی می کنم شماره اش را بردارم. مردی می گوید به کجا می خواهی شکایت کنی همه جا خودشونن!! ‌و من در ظهر عاشورا یاد حسین می افتم که اگر دین ندارید حداقل ادم باشید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس