کد خبر 1112197
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
جاده هراز ترافیک نمایه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل تردد روان خودروها از محور هراز، محدودیتی که قرار بود ساعت ۱۴ امروز اعمال شود، لغو شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیاوش محبی، بعدازظهر امروز، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز روان و عادی در جریان است و به همین دلیل محدودیتی که مقرر بود ساعت ۱۴ امروز در این محور اعمال شود لغو شد.

بیشتر بخوانید:

هراز و کندوان‌ یک‌طرفه می‌شود

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از محورهای فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز روان و عادی در جریان است و مشکل خاصی برای عبور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران

محبی افزود: محدودیت محور هراز در صورت افزایش بار ترافیکی در ساعات آینده و بنا به صلاحدید پلیس راهور ناجا محدودیت در محور هراز اعمال خواهد شد، اما این پیش‌بینی بسیار ضعیف است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران تأکید کرد: هم‌وطنان قبل از شروع مسافرت خود با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه‌ای زمان‌بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکرده و ساعت‌ها در ترافیک نمانند.

بیشتر بخوانید:

افزایش مسافرت‌ها بدون توجه به کرونا

وی بیان کرد: توصیه اکید داریم هموطنان به هیچ عنوان بازگشت از سفر خود را به فردا و روز پایانی تعطیلات موکول نکنند، در غیر این صورت باید ده‌ها برابر زمان معین برای رسیدن به مقصد خود در جاده‌ها خواهند ماند.

محبی اضافه کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    4 0
    از همه کسانی که در روز تاسوعای حسینی و شب عاشورا در خبرگزاری وزین مشرق مشغول خبررسانی و انتشار نظرات و خدمت به مردم هستند تشکر میکنم. ان شاءالله که اجرتان با سیدالشهدا باشد. شاید کسی قدر خدمات شما را نداند اما اگر یک روز این جریان قطع شود متوجه خواهند...
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    یک طرفه کنید تا مسافران بدون دغدغه و اتلاف وقت وارد تهران بشن....... اف لکم.......
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    2 0
    نباید یک طرفه شود بلکه باید به کسانی که بدون توجه به هشدارها باز برای تفریح رفتند حالی کنند به همنوع و هموطن احترام بگذارند ، احترام به سیدالشهدا و خانواده و یارانش پیشکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس