شهرک صهیونیست ها نمایه

یک رسانه رژیم صهیونیستی در گزارشی درباره شهرک‌های اطراف نوار غزه به شرایط کابوس‌وار این مناطق در سایه ناتوانی رژیم اشغالگر در مقابله با ساده‌ترین سلاح به کار رفته در مبارزه ملت فلسطین اعتراف کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش خود گرچه تلاش کرد با تمرکز بر روی نوجوانان به نوعی به این گزارش جنبه احساسی بدهد اما رگه های ترس و اضطراب و احساس ناتوانی در میان شهرک نشینانی که در زمین های غصب شدن از فلسطینان اسکان داده شده اند کاملا هویداست.

ببینید:

فیلم/ تانک‌های رها شده صهیونیست‌ها در جولان

این شبکه عبری زبان به نقل از مهاجران صهیونیستی که در شهرک های اطراف نوار غزه اسکان داده شده اند خبر داد ، اکثر قریب به اتفاق آنها به ویژه نسل جدید نوجوان و جوان از این که در این مناطق زندگی می کنند پشیمان بوده و اعتراف می کنند مقاومت در غزه زندگی را برای آنها به شدت دشوار کرده است.

ببینید:

فیلم/ حمله هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه

تام جفری نوجوان ۱۶ ساله ساکن شهرک صهیونیست نشین "نیرام" که پدر بزرگش جزو مؤسسین این شهرک صهیونیست نشین است در این رابطه به این شبکه عبری زبان گفت: من از این که مجبور هستم چنین لحظات پر استرس و وحشت را تجربه کنم و این که مجبور باشم در چنین شرایطی زندگی کنم متاسفم ، چرا ما باید چنین زندگی را بر خود سخت بگیریم.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، "تام" که در شهرکی در غرب سدیروت زندگی می کند نمونه ای از شمار زیادی از ساکنان این مناطق است که  هر چند ماه یک بار جولان موشک های مقاومت را بر فراز سر خود می بینند و معتقدند که نه تنها آنها بلکه فرزندانشان هم چنین سرنوشتی خواهند داشت.

در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده است بسیاری از ساکنان این شهرک ها به دلیل فشار روانی (که مبارزات اهالی غزه بر آنها وارد می کنند) مجبور به مراجعه مستمر به روانپزشک هستند.

در پایان این گزارش تاکید شده است که همه از این شرایط ناراحت و عصبانی هستند هیچ کس نمی داند چه زمانی این کابوس به پایان می رسد ، وقتی چرخ خودرو روی یک سنگ می رود ناگهان این ترس را در میان سرنشینانش هویدا می شود که نکند لاستیک روی یک بمب رفته است ، حتی در زمانی که اوضاع در این مناطق آرام است هم با شنیده شدن هر صدایی در آسمان ذهن ها به سوی گنبد آهنین یا سقوط موشک معطوف می شود. ‎

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس