عکس/ اجرای طرح تب سنجی در عوارضی اتوبان قم _ تهران

معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به این مطلب که سفرها اگر ادامه یابد ابتلا به کرونا افزایش خواهد داشت گفت: مردم بدانند که کادر درمان خسته و در آستانه فرسودگی است.

به گزارش مشرق، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت کرونای استان بوشهر در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: جلسه ستاد استانی بوشهر با حضور استاندار و همه دست اندرکاران برگزار شد و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

ببینید:

فیلم/ معاون وزیر بهداشت: کادر درمان در آستانه فرسودگی است

وی ادامه داد: با توجه به روند بیماری، استان بوشهر یکی از استانهای در وضعیت قرمز ما است بعد از اینکه تصمیمات خوبی در ستاد گرفته شده بود به ویژه با تاکیدی که بر روی رعایت اجرای پروتکل ها بود این استان امروز به یک وضعیت با ثباتی رسیده است و به وضعیت نزولی در حال نزدیک شدن است.

رئیسی گفت: البته این به معنای خوب شدن کامل اوضاع نیست بلکه نشان می دهد راه انتخاب شده و مدیریت اجرا شده در حال موفق شدن است و باید استمرار یابد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: یکی از فاکتورهای مهم رعایت پروتکل ها از طرف مردم بوشهر است که امروز این میزان به طرز قابل توجهی در حال افزایش یافتن است.

بیشتر بخوانید:

حریرچی: کاهش ۴۰ درصدی بستری بیماران نسبت به یک ماه گذشته/ بیماران بدون نگرانی به بیمارستان‌ها مراجعه کنند

وی ادامه داد: بازدیدی از همه بیمارستانهای استان انجام شد و مشخص شد روند ورودی در حال کند شدن است و میزان بهبودی هم در حال افزایش است و وظعیت از این حیث مطلوب ارزیابی می شود.

رئیسی افزود: البته در کل کشور باید بدانیم که وضعیت پرسنل و کارکنان مناسب نیست و به یک وضع خستگی رسیده اند که در صورت رسیدن به وضعیت فرسودگی کار درمان مشکل می شود.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: همکاری مردم باید بیشتر شود تا کادر درمانی دچار فرسودگی نشوند و از همه مردم می خواهم لطفا نرفتن به سفر را به عنوان یک راهکار اصلی در نظر بگیرند.

وی افزود: اگر سفرها ادامه پیدا کند شاهد افزایش بیماری خواهیم بود و خواهش می کنم از همه مردم که در خانه بمانند تا بتوانیم در میزان ورودی بیمارستانها با کاهش مواجه شویم.

رئیسی تصریح کرد: یکی از نکات مهم و تصمیمات اساسی برای استان بوشهر این بود که همه بیمارستانهای همه نهادها از جمله نظامی و تامین اجتماعی دست به دست هم بدهند تا مدیریت بیماری کرونا بهتر از گذشته شود و یک تیم منسجم تری داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    برای جلوگیری از افزایش ابتلا به کرونا، اجرای طرح ترافیک را متوقف کنید. افزایش تعداد بیماران با اجرای طرح ترافیک، ظلم به کادر درمانی است. پاسخ خستگی و افزایش ابتلا و فوتی کادر درمانی را چگونه اجرا کنندگان طرح ترافیک خواهند داد؟ لجبازی با مردم و کادر درمانی تا کی؟
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    3 0
    عزیزان مفاهیم در کله برخی جز با چماق فرو نمیرود !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    همش حرف!!! خسته نشدین؟؟ کجای دنیا اینطوریه؟ یه کمی زور هم برای این جماعت زبون نفهم بد نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس