کد خبر 1111639
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
واکنش فرهاد مجیدی به مخالفت با لغو دربی با یادی از ناصر حجازی

یک پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی تصمیم زود هنگامی گرفت و اگر هم می‌خواست استعفا کند باید بعد از فینال این تصمیم را می‌گرفت.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره استعفای فرهاد مجیدی اظهار کرد: اگر قرار بر استعفا بود، او باید بعد از فینال این کار را انجام می‌داد یا منتظر می‌ماند تا تصمیم درست‌تری بگیرد. بعد از فینال می‌شد هم خودش و هم باشگاه جمع‌بندی کنند و به نتایجی برسند. نظرم این است که ممکن است به خاطر رفتن سعادتمند به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی این اتفاق افتاده است. اصلا شاید به دلایلی دیگر سعادتمند به ایتالیا رفته باشد و فرهاد مجیدی تصمیم زود هنگامی گرفته باشد.

او ادامه داد: اگر بعد از فینال استعفا می‌کرد، دیگر به باشگاه لطمه‌ای وارد نمی‌شد. به هر حال فرهاد یکی از بازیکنانی بوده است که برای استقلال زحمت زیادی کشیده است اما نباید در این موقعیت طرفداران را در جریانی قرار می‌داد که فکر کنند شاید دیگر دست‌شان به جام نرسد. باید منتظر می‌ماند تا جام حذفی به پایان می‌رسید و بعد تصمیم می‌گرفت.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تغییر و تحولات تیم در فصل جدید و کمبود وقت برای انتخاب سرمربی گفت: قطعا خیلی از تیم‌ها باید تغییر و تحولات داشته باشند. این که بازی در میانه‌های ماه مهر برگزار شود، کار درستی نبود و استقلال هم قطعا یک سری تغییرات از نظر تغییر بازیکنان و شاید اضافه کردن یا کم کردن اعضای کادر خواهد داشت. در نهایت به نظرم استقلال بایستی تغییر و تحولاتی بین بازیکنان به وجود بیاورد و یک سری اضافه و یک سری کم می‌شدند.

او با بیان این که استقلال با همین عملکرد خوب هم نقاط ضعفی دارد که در فصل جدید باید آن‌ها را ترمیم کند، گفت: نمی‌دانم با استعفای او موافقت شود یا خیر اما اگر فرهاد مجیدی بماند، باز هم باید استقلال را دچار تغییر و تحولات کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    6 0
    چرا تا استقلال کام هواداران رو شیرین میکنه،تند حال هوادار رو می گیرند؟!
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    8 1
    خیلی متاسفم برا مدیران استقلال که در حین دربی وقبل ار ان در حال مداکره با استرا بودند فرهاد خیلی مرده درود بر شرف فرهاد
  • CA ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 4
    حالا ما باید باور کنیم که مجیدی نمیدونست که با آسترا مذاکره شده؟! وقتی خود مجیدی با آسترا مذاکره تلفنی در مورد آنالیز هر بازی بخصوص با پرسپولیس رو داره! جناب مجیدی و تمامی مدیران استقلال درس هابی که شما دارید می‌خونید ما قبلاً تالیفش کردیم!
  • يك استقلالي IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    3 0
    اتفاقا خيلي تصميم بجا و عاقلانه اي بود. از هر جا كه ميشود بايد جلوي نامردي مديران زرنگ را گرفت اگر قهرماني استقلال شيرين است بيشترين سهم ان مربوط به مربي است نه اينكه مديران تزريق شده به تيم ان را بنام خود و همپالكي هاي خود مصادره كنند اگر اين توطئه حقيقت داشته باشد بازيكنان بايد جوري بازي كنند كه در فينال حتما شكست بخورند و نقشه شوم مديريت را خنثي كنند چون كاري كه با مجيدي شد حتما در مورد انها هم انحام خواهد شد. اين مديريت ناكارامد و بي كفايت بايد از كشور ما جمع شود و به زباله دان تاريخ ريخته شود
  • کامران IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 1
    اولا این موجود عادتشه و اولین بارش نیست یهویی در بزنگاه تیم و هوادار رو قال می ذاره و 4 بار سابقه این کار رو داره و همیشه نیمه مربیان بازنده بوده! تیم با 3 امتیاز فاصله با صدر تحویل گرفت با 14 امتیاز فاصله تحویل داده وزارت بعد قهرمانی لنگ کمک کرد دوم بشه فشار هوادار کم بشه وگرنه عرضه اونم نداشت دوما این همش بازیشه یه بار تو پنالتی برده ناز میکنه!! تا سعادتمند رو اخراج کنه و آدم خودشو بگماره به این پست وگرنه یادمون نرفته دورانی که استرا داشت برمیگشت چطور خودشو به آب و آتیش می زد که نیاد و خودش تیم رو بگیره!!! و 3 بار با وزیر مذاکره کرد و یکبار با معاون وزیر تا موفق شد! بعد الان همینجوری خودش بره!!!!؟؟؟ مجیدی میدونه وزیر نمی ذاره استرا برگرده!!! جالبتر بهانه مالی وزارته که الان باید فصلی 10 میلیارد به مجیدی و 5 میلیارد به کادرش بدیم و بعلاوه پول قرارداد سال دوم استرا!!!! و اگه ایشون برگرده 15 میلیارد صرفه جویی میشه!!! اینو من می فهمم وزارت پرادعا نمی فهمه!!؟ عجیب نیست!؟ مشرق خواهش میکنم منتشر کن
  • دکتر IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    واقعا متاسفم برای مدیران ایرانی که با اینهمه قرارداد فاجعه آفرین باز به دنبال مربی خارجی هستند.... استراماچونی اگر وفادار بود میموند...سعادتمند داره هوادارها با این حرف گول میزنه. حمایت از مجیدی و کمک به او برای رفع مشکلات بهترین نتیجه خواهد داشت...کاش سعادتمند بدونه باید روی جوانهای ایرانی حساب باز کنه. نه پول مملکت بریز تو جیب مربی های خارجی.
  • دکتر IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    قرارواقعا متاسفم برای مدیرانی که بعد اینهمه قرارداد فاجعه آفرین باز به دنبال مربی خارجی هستند.... استراماچونی اگر وفادار بود میموند...سعادتمند داره هوادارها با این حرف گول میزنه. حمایت از مجیدی و کمک به او برای رفع مشکلات بهترین نتیجه خواهد داشت...کاش سعادتمند بدونه باید روی جوانهای ایرانی حساب باز کنه. نه پول مملکت بریز تو جیب مربی های خارجی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس