بنیاد مستضعفان نمایه

بنیاد مستضعفان بدنبال انتشار اخباری درخصوص تخریب خانه‌های غیرمجاز تعدادی از ساکنان اراضی‌ زردشت اهواز موسوم به روستای ابوالفضل، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، متن این توضیحات به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:

تیراندازی به اهالی روستای ابوالفضل اهواز تکذیب شد

با توجه به تصرفات صورت گرفته طی سالیان گذشته در اراضی زردشت اهواز که باعث سوءاستفاده‌هایی از خانواده‌های نیازمند و محروم ساکن در این اراضی شد، مراجع قضایی برای جلوگیری از سودجویی‌ها و زمین‌خواری در این اراضی، حکم به رفع تصرف این زمین‌ها را صادر کردند.

بر همین اساس اقدام روز گذشته، گرچه در جهت جلوگیری از توسعه ساخت و سازهای غیرمجاز و با هماهنگی کامل استاندار، دادستان، شهرداری و سایر مسئولان مربوطه انجام شد ولی بنیاد مستضعفان به محض اطلاع از موضوع، درخواست توقف اجرای احکام صادره را خواستار شد.

لذا به دنبال توقف اجرای احکام صادره مقرر شد با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) طی ۲ هفته، خانواده‌های محروم ساکن این اراضی شناسایی شوند و پس از فراهم شدن زمینه انتقال این خانوارها به منطقه‌ای مسکونی و تامین هزینه پیش پرداخت مسکن این خانوارها توسط بنیاد مستضعفان، اجرای احکام قانونی درخصوص این اراضی، انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    1 0
    والا به خدا اونا مستضعف هستند . اگر شما بنیاد مستضعفان هستین . اگرم نیستین که هیچی
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    2 0
    لواسان حکم ندارد .تصرف آزاده ؟
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 2
    خوب اين كار منطقي بنظر مي رسد و گرنه زمين خواران با اين بهانه ها كارهايي مي كنند كه نگو و نپرس
  • شمس IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 1
    جالبه! جناب فتاح برو صحبتهای فرمانده ناجا رو مطالعه کن بعد تکذیب کن! فرمانده ناجا میگه به درخواست بنیاد و با نماینده بنیاد مستضعفان به روستا رفتیم!' بعد تو نیگی مال شهرداری بود!!! اگه مربوط به شهرداری بوده شما چطور دستور دادین حکم متوقف بشه؟؟؟؟؟ به شعور مردم توهین نکنید!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس