جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی به روستاهای مرزی در جنوب لبنان با ادعای مشکوک شدن به یک مورد نفوذ و شلیک به یکی از مناطق نظامی آن در منطقه اشغالی حمله کرد.

به گزارش مشرق، وب‌سایت اعلام الحربی، رسانه نزدیک به نیروهای مقاومت منطقه در تشریح اتفاقات شب گذشته در مرز لبنان نوشت: دشمن اسرائیلی شامگاه سه شنبه به روستاهای مرزی در جنوب لبنان به ادعای مشکوک شدن به یک مورد نفوذ و شلیک به یکی از مناطق نظامی آن در منطقه اشغالی حمله کرد.

بیشتر بخوانید:

توییت جنجالی برادر شاه اردن در محکومیت توافق امارات با صهیونیست‌ها

فشار آمریکا بر اسرائیل برای کاهش روابط با چین

نیروهای دشمن اسرائیلی مستقر در برخی مواضع خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و جولان اشغالی حدود ۹۶ خمپاره به مناطق «میس الجبل» و «حولا»، «خلة المناره» و «خلة مزارعانی» در اراضی لبنان شلیک کردند.

این حملات تلفات جانی به همراه نداشت، اما خسارت مادی بر جای گذاشت و مزارع شهر «عیترون» دچار حریق شدند.

نیروهای دشمن مستقر در جولان اشغالی همچنین با خمپاره‌های فسفری مزارع «بسطره» و اطراف شهر «شانوح» در مقابل مزارع اشغالی «شبعا» و منطقه ممتد از «کفرشوبا» تا «السدانی» را هدف قرار دادند.

نظامیان صهیونیست ساعت ۱۲ و سی دقیقه حملات به جنوب لبنان را متوقف کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 1
    اینا ،تا حنگو و شروع نکنن ول کن نیستن اگه بشه ک برادرای آریایی جم شن و کمک بگیرن میتونن یه کارایی تو این جنگ بکنن و دولت خیانتکار آلمان و بزارن کنار و بقیه کشورارم به طرف خود بکشن
  • UA ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    با بمب های سنگین سنگر شکن هدف قرار بده بهتره فسفری که کاری نمی کنه
  • کامران IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    آخ آخ چقد آتیش میگیرم ازین خبرها، چرا اینقد اجازه دادیم روز ب روز گستاخ تر بشن و لبنان رو هم لیست حملات روزانه و عادی خود اضافه کردن!! سید حسن اینجور نبود جواب یکی رو 20 تا میداد چرا الان سکوت کرده! به ایران هشدار میدم اگه اونجا جلوشونو نگیره تا چند ماه دیگه خاک ایران هم به لیست اضافه میشه. بزنید این حرومزاده های بیشرف رو همه پشت سپاه و ارتش می ایستیم این سکوت نشانه ضعفه برا تحلیل های دشمنان
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    جانا غم لبنان کشت ما را - سواحلش زیباست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس