کد خبر 1111395
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
رسانه ها  نمایه

با رعایت سبک زندگی ایرانی- اسلامی و در نظر گرفتن حریم محرم و نامحرم چنین آسیب‌هایی نیز جایی نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، رسانه‌های زنجیره‌ای داخل و خارج کشور طی هفته گذشته موجی شبیه به جنبش اینترنتی#من_هم (Me_too#) که دو سه سال پیش در غرب به راه افتاده بود، علیه فضای رسانه‌ای ایران به راه انداختند و مثل همیشه به تقلید کورکورانه از غرب پرداختند. این رسانه‌های زنجیره‌ای همراه فیلم کوتاهی از چند تن به اصطلاح خبرنگار که مورد آزار قرار گرفته بر اساس آمار غیرمستند یک نشریه زنجیره‌ای دیگر در بهمن سال گذشته، مدعی شدند که «نزدیک به ۹۰ درصد خبرنگاران زن در ایران مورد آزار قرار گرفته‌اند!» و یکی از افراد مصاحبه‌شونده در فیلم یادشده، ادعا کرد که خبرنگاران زن برای به دست آوردن رانت اطلاعاتی ناگزیر از برقراری ارتباطات آنچنانی با مدیران و مسئولان هستند!

این درحالی است که تقریبا اغلب خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبری در داخل ایران بر حاکم بودن روابط سالم و حرفه‌ای بر فضای رسانه‌ای کشور متفق‌القول بوده و هستند، مگر در برخی از همان رسانه‌های زنجیره‌ای که چندان مقیّد به رعایت شئون اسلامی و اخلاقی نبوده و با تأسی به الگوهایشان در غرب، روابط به اصطلاح باز و ساختارشکنانه را با شعار «برابری جنسیتی»‌ ‌ترویج کرده و بالتبع در چنین فضای بی‌بندوبارانه مورد سوءاستفاده هم قرار می‌گیرند.

توضیح آنکه پس از انتشار اخبار و گزارش‌های فجایع تعرضات و آزارهای جنسی در غرب که طی چند سال گذشته به‌طور گستره‌ای افشاء شد و دامنه افشای آن از مراکز آکادمیک و دانشگاهی تا آکادمی نوبل و نهادهای سیاسی مانند پارلمان اروپا و مجالس انگلیس و فرانسه تا مراسم اسکار و خاندان سلطنتی سوئد و میادین ورزشی و بیمارستان‌ها و... کشیده شد.

موسسات اجتماعی و آماری معتبر در اروپا، ارقام تکان‌دهنده‌ای مبنی بر آزار بیش از نیمی‌ از زنان این قاره به‌خصوص در کشورهای اسکاندیناوی (سوئد و فنلاند و دانمارک) و خشونت جنسی حدود ۵۰ درصد از زنان آلمان در سال ۲۰۱۸ و... انتشار دادند و البته ریشه همه این فجایع را در عدم رعایت موازین اخلاقی و اختلاط بی‌بندوبارانه زن و مرد و مصرف مشروبات الکلی و پوشش‌های نامناسب تحلیل کردند.

همه تلاش و سعی رسانه‌های زنجیره‌ای در داخل و خارج کشور بر این قرار گرفت که به هر نحوی شده، موج خبری فوق را در داخل ایران ایجاد کنند تا به عادی‌سازی این عمل غیراخلاقی بپردازند. این دستورالعمل با اخبار منتشر شده از دانشگاه هنر تهران مجدداً احیا شد و اکنون توسط عوامل رسانه‌ای غربگرا ادامه دارد.

ضمن اینکه بر اساس ریشه‌یابی این‌گونه فجایع اجتماعی، همچنان که در موسسات جامعه‌شناختی غرب نیز انجام شده، آنجا که شئونات اخلاقی رعایت نشود و روابط بی‌بندوبارانه در میان زنان و مردان حکمفرما باشد، مانند اروپا و آمریکا قطعا این‌گونه آسیب‌ها و فاجعه‌های انسانی رقم خواهد خورد.

اما با رعایت سبک زندگی ایرانی- اسلامی و در نظر گرفتن حریم محرم و نامحرم چنین آسیب‌هایی نیز جایی نخواهند داشت.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    11 0
    شکی نیست که آمار بالای تجاوز نشانه یک کشور پیشرفته اروپایی است و ما هم داریم با پشت کردن به اسلام به سرعت استانداردهای اروپایی می رسیم. هم کیوان امام هم دوست دخترهای بیشمارش در توحش منحط غربی که آن را پیشرفت و روشنفکری می دانند غرق شده بودند.
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    10 0
    اینها که الگویشان جوجه اردک زشت هستش (مصی علی‌نژاد) چه توقعی دارید از برقراری روابط نامشروع و ارتباط نامتعارف با دوستان کارنامه درخشان اینهاست.رگ گردن بی غیرت تان نزنه بیرون این لغب جوجه اردک زشت لغب دوستان اصلاح طلب مصی هستش.خروجی تفکر لیبرال در حوزه رسانه چیزی غیر از این کثافت کاری هانیست
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    9 0
    راست میگن. البته فقط برای کسانی اتفاق میفته که اصلاح طلب ( مصی علینژاد) باشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس