مظاهری معادلات دروازه‌ها راتغییر می‌دهد/گلر پرسپولیس تغییر می‌کند

رشید مظاهری با تصمیم خود مبنی بر ماندن یا رفتن از تراکتور می تواند برخی معادلات نفقل و انتقالاتی سایر دروازه بان‌ها را تغییر دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی با صعود به فینال رقابت های جام حذفی فوتبال کشور مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد که رشید مظاهری را در چارچوب دروازه خود نداشت.

دروازه بان ملی پوش تراکتور تبریز که در تمام بازی های این تیم در لیگ برتر برای تیمش بازی کرده بود پس از عدم تفاهم بر سر مسائل مالی قید حضور در تمرینات این تیم پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان را زد و با گوشی خاموش به خانه رفت تا ساکت الهامی مجبور به استفاده از محمدرضا اخباری شود.

مظاهری که ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر با عقد قراردادی سه ساله به تراکتور پیوست در پایان هر سال از قرارداد خود بایستی به توافق مالی لازم با سرخپوشان تبریزی رسیده تا به کارش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

درخواست برای برخورد با گلر خاطی تراکتور

واکنش تراکتور به جنجال رشید مظاهری

از قرار معلوم تراکتوری ها نیز مجوز فسخ قرارداد را زمانی به دروازه بان اول خود دادند که این بازیکن در صورت عدم دریافت رقم قرارداد جاری خود می تواند آن را یکطرفه فسخ کند.

خبرهای ضد و نقیضی که آینده رشید مظاهری در تبریز را کاملا تحت الشعاع خود قرار داده است. مظاهری که به واسطه عملکرد خوبش پیشنهادات خوبی از باشگاه هایی نظیر استقلال تهران و پرسپولیس دریافت کرده فعلا به شایعات پاسخ نداده است.

او که انتخاب یحیی گل محمدی برای پیوستن به جمع سرخپوشان پایتخت است با تصمیم آینده خود می تواند معادلات مربوط به حضور حامد لک را نیز در پرسپولیس تغییر دهد.

لک با پرسپولیس به توافق نهایی نیز رسیده اما هنوز قراردادی بین او و سرخپوشان امضا نشده است. در صورتیکه رشید مظاهری سر از پرسپولیس درآورد قطعا حامد لک به تراکتور تبریز منتقل خواهد شد.

رفتن لک به تراکتور تبریز می تواند باعث جابجایی های بزرگ در چارچوب تیم هایی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند شود. باید دید مظاهری در پایان چه تصمیمی برای ماندن یا رفتن از جمع تراکتوری ها می گیرد تا بقیه دروازه بان ها نیز تصمیم نهایی خود را بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس