کد خبر 1111180
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
درخواست برای برخورد با دروازه‌بان خاطی تراکتور/شانس بالای قهرمانی

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا گفت: باشگاه باید با رفتار غیرحرفه ای رشید مظاهری برخورد جدی کند.

به گزارش مشرق، کاظم محمودی راجع به فینالیست شدن تراکتور در جام حذفی، پس از برد یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ابتدا به مردم آذربایجان و بخصوص هواداران تراکتور بابت صعود به لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم. زنوزی واقعا خیلی خرج کرد تا تراکتور به حداقل ترین رویای خود که رفتن به لیگ قهرمانان آسیا بود برسد.

مربی پیشین تراکتور درباره عملکرد شاگردان ساکت الهامی تاکید کرد: این تیم بازی خیلی بهتری نسبت به نفت مسجدسلیمان انجام داد. البته همچنان در فاز حمله اشتباهات تاکتیکی وجود دارد. تراکتور در ضربات آزاد و کرنرهایی که داشت زهردار نبود. من فکر می کنم تراکتور کمی منطقی بازی کرد اما اخراج رضا اسدی باعث شد تا تاکتیک هایش کمی دچار نقصان شود.

او تصریح کرد: تراکتور می تواند قهرمانی در جام حذفی را بدست آورد. اگر شرایط روحی بازیکنان این تیم در سطح خوبی باقی بماند قطعا به جام هم خواهد رسید.

وی راجع به صعود تراکتور به آسیا افزود: تراکتور همیشه مدعی قهرمانی و رفتن به اسیا بوده است. این تیم به خاطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش واقعا آسیب دید و طبیعی بود که استخوان بندی اش در طول دوسال گذشته تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش تراکتور به جنجال رشید مظاهری

محمودی نظر خود را در خصوص تیم فصل آینده تراکتور اینگونه توصیف کرد: من فکر می کنم زنوزی به تجربه کافی رسیده است. این تیم باید برنامه طولانی مدت داشته باشد. وقتی تیم برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد می تواند سالیان متوالی به موفقیت برسد.

مربی پیشین تراکتور درباره رفتار رشید مظاهری مبنی بر عدم حضور در تمرینات دو روز گذشته این تیم و غیبت در اردوی تراکتوری ها برای بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: تراکتور نام بزرگی است. یک بازیکن نباید به خودش جرات بدهد که در مقابل تیمی همچون تراکتور خودنمایی کند. من روی اسم رشید مظاهری کاری ندارم اما او واقعا رفتار غیرحرفه ای داشت. تیم های بزرگ نظیر تراکتور روی کاکل یک بازیکن نمی چرخد. رشید یکی از بهترین عملکردهای خودش را در این تیم داشت اما نیامدن بر سر تمرین اشتباه بزرگی است. قطعا باشگاه و سرمربی باید با او برخورد کند. این کار درستی نیست که بازیکن به خاطر مسائل مالی در حساس ترین بازی ها بگذارد و برود.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بیماری کرونا از بین برود تا هواداران تراکتور خیلی زود به ورزشگاه ها بیایند. قطعا آسیا با حضور هواداران تراکتور باز هم شگفت زده می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    2 1
    بازیکنان معمولی لیگ که پول میلیاردی،میگیرند و نیم قرنه برای،ایران افتخاری نداشتند کاش بودجه فوتبال ایران صرف علم بشه تا کشور پیشرفت بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس