شناسایی ۱۶۰۰ تارنما و دستگیری افراد شایعه‌ساز کرونایی

فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی ۱۶۰۰ تارنما و دستگیری افرادی که در فضای مجازی شایعه پراکنی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: هماهنگی و همکاری خوبی در زمینه مقابله با بیماری کرونا انجام گرفته است و این همدلی در کل ایران دیده می‌شود. تهران به دلیل جمعیت زیاد و ویژگی‌های دیگر، در زمینه مقابله با کرونا شرایط خاصی دارد.

او افزود: از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا آمادگی خود را در زمینه مقابله با کرونا اعلام کردیم. با شیوع این بیماری برخی‌ها تجهیزات حفاظتی را انبار کردند یا در بازار آزاد به فروش می‌رساندند که نیروی انتظامی این انبارها را شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید:

اشتری ادامه داد: یکی از موضوعاتی که با شیوع کرونا باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی می‌شد، فضای مجازی بود که پلیس فتا با افرادی که در این فضا شایعه پراکنی می‌کردند، برخورد قاطع و قانونی کرد. تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ تارنما شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بحث فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از مسائل مهم در پیشگیری از بیماری کروناست که رهبر انقلاب هم کمک و حمایت ویژه‌ای در این زمینه کردند. ایشان بر لازم‌الاجبار بودن دستورات ستاد ملی مقابله با تاکید کردند، براین اساس مردم نکات بهداشتی را جدی گرفتند و خود را ملزم به رعایت این نکات کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس