کد خبر 1110973
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
زنگنه نمایه

وزیر نفت دوست دارد درباره کارنامه‌ ضعیف خود متکلم وحده باشد و با منتقدان و کارشناسان روبرو نشود.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

متأسفانه بخش مهمی از انتقادات مطرح شده در قبال عملکرد وزارت نفت، معطوف به چهره‌های سیاسی و ناآشنا با تحولات داخلی نفت بوده و کلی‌گویی‌ها، فرصت مناسبی را برای فرار به جلو زنگنه ایجاد کرده است.

او در تریبون‌های یکطرفه می‌گوید تولید نفت از پارس جنوبی دو برابر شده، ایران صادرکننده بنزین و تولید از غرب کارون پنج برابر شده است. بیش از ۱۵ قرارداد توسعه‌ای با شرکت‌های داخلی امضا شده، گازرسانی به روستاها جهش بزرگی داشته است، خط لوله گروه - جاسک در مراحل پایانی است و حماسه‌هایی از این دست.

بیشتر بخوانید:

پاسخ کوبنده نماینده مجلس به سکوت مصلحتی زنگنه

امضاء ۲۰۰ نماینده مجلس پای شکایت از زنگنه +متن

وزیر نفت: بخاطر مصلحت کشور باید سکوت کنم

پیشنهاد عرضه بنزین ۶۶۰ هزار تومانی در بورس

نامه حاجی بابایی به زنگنه و دژپسند درباره فروش سلف نفتی

افتخاراتی که زنگنه برای خود می‌تراشد از جانب طرفداران او هم محکوم است، محکوم به اینکه کاری نکرده و تنها و تنها کارهای درستی را که دولت گذشته کلید زده و به افتتاح نزدیک کرده، به دولت یازدهم تحویل داده تا افتخارش برای زنگنه باشد. کسی نمی‌پرسد که چرا او در طول ۱۶ سال وزارت خود یک پالایشگاه هم نساخته و هیچ پروژه بزرگ جدیدی را طی هفت سال اخیر استارت نزده است. کسی از ژنرال سؤال نمی‌کند که در آزادگان جنوبی چه گذشته و چه تراژدی رخ داده است.

جالب است بدانید وزیر نفت طی هفت سال گذشته با بسیاری از رسانه‌های همسو و اصلاح‌طلب مصاحبه کرده، ولی هیچ‌گاه با رسانه‌های منتقد خود رودررو نشده و از مصاحبه‌های چالشی فرار کرده است. دلیلش هم آن است که نمی‌تواند حریف منتقدانی شود که با اسناد دقیق از پشت پرده تک‌تک تصمیمات وزارت نفت طی سال‌های اخیر آگاه هستند. وزیر نفت دوست دارد متکلم‌وحده باشد و از مواجه شدن با کارشناسان منتقد هراس دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    2 0
    چرا این دولت و اصلاحاتی های غیر دولتی نمیان برای یه گفتگوی زنده و رو در رو؟! مگه نمی گید عملکرد قابل قبولی داشتید؟ خب از چی می ترسین؟!!!!
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    2 0
    وقتی زحمت کشان بی ادعا که 7 سال دولت زحمات انها را دارد درو می کند تحریم رسانه ای راست و چپ شوند باید هم دولت رو سفید کننده قاجار پر رو و طلبکار باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس