کد خبر 1110633
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
بورس نمایه

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به جمع شدن صف‌های فروش برخی از نمادهای بزرگ گفت: امیدواریم بازار هر چه سریع‌تر به تعادل برسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بازار پس از چند روز اصلاح روز گذشته شاهد خریدهای خوبی از سمت حقوقی‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید:

هر کی ناراحته جمع کنه از بورس بره؟

 وی افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر تصمیمات خوبی در سازمان بورس و اوراق بهادر و مجموعه فعالین حقوقی بازار اتخاذ شد که به رقم خوردن حجم معاملات مناسب در روز گذشته کمک کرد و از طرفی باعث جمع شدن بعضی از صف‌های فروش شد.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه عمده تمرکز بازار بر جمع آوری صف‌های فروش نمادهای بزرگ است گفت: امیدواریم بازار هر چه سریع‌تر به تعادل نسبی دست یابد.

دارابی در مورد پذیره نویسی ETF در اواخر هفته جاری گفت: بعید می‌دانم در شرایط فعلی امکان عرضه ETF‌ها در بازار فراهم شود و فکر می‌کنم چند روزی این عرضه به تاخیر بیافتد.

وی افزود: دولت به دلیل کش و قوس‌های فراوان زمان طلایی عرضه ETF‌ها را از دست داد و با توجه به اینکه نقدینگی قابل توجهی برای این عرضه لازم است در شرایط کنونی تامین این نقدینگی تا حدودی مشکل است.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: به نظر نمی‌رسد شرایط برای پذیره نویسی موفق وگستره ETF چندان فراهم باشد و چند روز تاخیر در عرضه ETF‌ها تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است بازار بورس و اوراق بهادار که روزهای سبز و مثبت فراوانی را پشت سر گذاشته بود از اواسط مرداد ماه شاهد روزهای منفی بسیاری بوده که عوامل متعددی در این زمینه نقش داشته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارمند2 IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 0
    سلام.............کارشناس بازار سرمایه و نه کارشناس سرمایه مردم.........چون فعلا سرمایه مردم کم میشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس