گریه هایی که دل سنگ را آب کرد! (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نتوانست در مقابل بایرن مونیخ گلزنی کند و در پایان به گریه افتاد.

به گزارش مشرق، سه سال قبل بود که پاری سن ژرمن با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو به بارسلونا، نیمار را به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تایخ جذب کرد و از همان ابتدا نیز هدف این سرمایه گذاری گزاف موفقیت در لیگ قهرمانان ذکر شد. اگرچه باشگاه فرانسوی امشب تا آستانه رسیدن به این موفقیت داشت، اما در نهایت سد محکم بایرن مونیخ مانع رخ دادن این اتفاق شد.

اما نیمار در همان دقایق ابتدایی و در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه بایرن مونیخ پیش رفت، اما ضربه او با مهار زیبای مانوئل نویر همراه شد و ستاره برزیلی نتوانست برای دومین بار در فینال لیگ قهرمانان گلزنی کند.

در نیمه دوم نیز نیمار بارها با خطای بازیکنان بایرن متوقف شد و در شرایطی که به نظر می رسید در مقابل یارگیری شدید آنها کم آورده، نتوانست گره از کار تیمش باز کند و در نهایت پاری سن ژرمن با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شد. نیمار در دقایق پایانی بازی عصبی هم شده بود و به خاطر خطای روی رابرت لواندوفسکی کارت زرد هم گرفت تا شب تلخ این بازیکن تکمیل شود. اما این ستاره برزیلی که در گذشته نیز ثابت کرده بازیکنی احساساتی است، امشب بعد از فینال دوباره نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد و در نهایت به گریه افتاد تا دل هواداران خود و پاری سن ژرمن را بیش از هیشه به درد آورد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 1
    به جهنم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس