سرلشکر موسوی نمایه

فرمانده کل ارتش در نشست تصویری با جامعه پزشکی ارتش، گفت: فعالیت‌ها و همراهی بخش بهداشت و درمان ارتش در مقابله با کرونا، دوران دفاع مقدس را برای ما تداعی می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست تصویری با روسای اداره بهداشت و درمان نیروی های تابعه ارتش و روسای بیمارستان‌های ارتش که بمناست بزرگداشت روز پزشک و داروساز از طریق ویدو کنفرانس انجام شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و درود بر روح بلند شهدای سلامت ارتش، این روز مهم را به کادر بهداشت و درمان ارتش تبریک گفت و برای بیماری کرونایی آرزوی سلامتی کرد.

وی این ارتباط را بعنوان یک اقدام نمادین برای تشکر از بخش بهداشت و درمان، پزشکان، داروسازان، پیراپزشکان، دندانپزشکان و کلیه کارکنان حوزه سلامت ارتش دانست.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر موسوی: آزادگان در غربت و مظلومیت، پرچم اقتدار جمهوری اسلامی بودند

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: کرونا با وجود نحوست خود، فرصتی را فراهم کرد تا جامعه پزشکی نقش واقعی خودش را در جامعه و در دل و چشم مردم نشان دهد.

وی خطاب به کادر درمان ارتش، گفت: نسل قبل از شما، در دوران دفاع مقدس، آن افتخارات فراموش نشدنی در بخش بهداشت و درمان را آفریدند که سال‌ها می‌توان راجع به آنها صحبت و در کلاس‌ها در باره آن‌ها بحث کرد. این روحیه از آن نسل کاملاً به شما منتقل شده و از اسفند ماه سال ۹۸ تا به امروز، فعالیت‌ها و همراهی بخش بهداشت و درمان ارتش، حال و هوای دوران دفاع مقدس را برای ما تداعی می‌کند. همه ما باید این همدلی، وفاق و ایثار را قدر بدانیم و خدا را شکر کنیم.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: پیشتازی پزشکان در مبارزه با کرونا مفاهم نوینی از فداکاری خلق کرد

امیر سرلشکر موسوی اظهار امیدواری کرد، با توکل به خداوند بزرگ، جامعه پزشکی ارتش را از این اوجی که به خواست خدا و با تلاش و ایثارگری خودشان کسب کرده‌اند، باز هم ارتقاء دهیم، چون حقیقتاً ظرفیت و توان آن را دارند و شایستگی ارتقای خود را در این دوران نشان دادند.

وی با تاکید بر اهمیت استمرار و ارتقاء در اقدامات حسنه، خاطرنشان کرد: در هر کاری استمرار و ارتقاء مهم است، یعنی رسیدن به یک نقطه موفقیت، پیروز شدن در جدال با مشکلات وقرار گرفتن در یک نقطه اوج؛ اما استمرار بخشیدن به رشد و پیروزی، کار بسیار سنگینی است و گاهی مشکلتر از رسیدن به آن نقطه اوج است؛ این هم بصورت عام معنی دارد و هم در موضوع کرونا. تا به امروز شما کادر درمان در موضوع کرونا، موفق عمل کرده‌اید، ولی ما باید برای ارتقاء و استمرار در این مسیر آماده باشیم.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر قداست و اهمیت اهداف جامعه پزشکی گفت: نگرش امروز مردم به پرچمداران سلامت ایران، تنها بازتاب گوشه‌هایی از احترام و تکریم مردم و مسئولین به اهداف بزرگ جامعه پزشکی است، امروز در دل و چشم مردم و مسئولین یک چهره پر افتخار از شما ثبت شده است. البته پزشکان ازقدیم یک قشر محترم برای مردم بوده‌اند ولی آن چیزی که در این ماه‌های اخیر از مردم می‌بینید یک احترام منحصر به فرد و بی سابقه، جدای از آن احترام همیشگی است؛ بنابراین مشکلات و موانع کوچک و بزرگ نباید مانع و یا کند کننده حرکت شما باشند.

وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم این چهره مردمی، عالم، متخصص، ایثارگر و پاکدست را نه تنها در حوزه اقدات درمانی، بلکه در همه ماموریت‌های ارتش به بهترین وجه ممکن حفظ کنیم و دست به دست هم، این راه را ادامه بدهیم.

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: شما بهتر می‌دانید که هنوز کرونا ادامه دارد و احتمالاً طغیان‌های بعدی را پیش رو خواهیم داشت، باید طوری مدیریت و برنامه ریزی کنیم که ضمن حفظ ارتش و خانواده‌ها، بتوانیم بهتر از گذشته به مردم کشورمان هم کمک کنیم.

فرمانده کل ارتش در پایان این نشست از زحمات امیر دریادار سیاری که فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی را از ابتدای شیوع بیماری کرونا به عهده دارند و همچنین از دکتر مداح معاون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ارتش و رؤسای ادارات بهداشت نیروهای تابعه آجا، رؤسای تمام بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و تمام فرماندهانی که به بهترین نحو ممکن در صحنه بودند و کسانی که کارهای آمادی و پشتیبانی را انجام دادند تقدیر تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس