کد خبر 1109997
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
فوتبال نمایه

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که انتخاب این کمیته برای قضاوت دربی نیمه‌نهایی جام حذفی رضا کرمانشاهی بود نه محمدحسین زاهدی‌فرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل صفیری، درباره انتخاب محمدحسین زاهدی‌فرد به عنوان داور دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال و ناراحتی رضا کرمانشاهی، اظهار داشت: انتخاب کمیته داوران رضا کرمانشاهی بود، اما فدراسیون بدون هماهنگی با ما زاهدی‌فرد را به عنوان داور دربی انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید:

دلیل عدم قضاوت کرمانشاهی در دربی مشخص شد

وعده دیدار رضا کرمانشاهی با خبرنگاران برای افشاگری

وی در مورد اینکه کرمانشاهی مدعی شده که سهرابی، رئیس دپارتمان داوری و فدراسیون فوتبال به انتخاب زاهدی‌فرد رسیده‌اند، گفت: نمی‌دانم چه کسی زاهدی‌فرد را انتخاب کرده است. انتخاب کمیته داوران کرمانشاهی و گزینه دوم بنده نیز پیام حیدری بود و زاهدی‌فرد اصلا در بین گزینه‌ها نبود. نمی‌دانم چطور نام زاهدی‌فرد را روی سایت فدراسیون فوتبال اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش حراست فدراسیون به جنجال داوری دربی

رئیس کمیته داوران با انتقاد از انتخاب عجیب زاهدی‌فرد به عنوان دربی نیمه‌نهایی خاطرنشان کرد: انتخاب داور دیگر به جای انتخاب ما بی‌احترامی به کمیته داوران بود. مسئولیت داوران با کمیته است و سهرابی نقشی در چینش داوران ندارد. اگر قرار بود تغییری در داور بازی بدهند، باید با ما هماهنگ می‌کردند، نه شخص دیگری.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 2
    الان که پیام حیدری شد. چرا جوسازی کرده این کرمانشاهی
  • محمدي IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    خلاصه ميخان بازي را براي شادي دل بابامسوت در بيارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس