کد خبر 1109928
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
سینگ: جان‌مان به لب رسیده و مقابل تراکتور حاضر نمی‌شویم

امید سینگ وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مشکلات مالی جان ما را به لب رسانده و قرار نیست در بازی با تراکتور به میدان برویم.

به گزارش مشرق، امید سینگ در خصوص برد تیمش برابر پارس‌جنوبی در آخرین بازی لیگ برتر و گلزنی‌اش در این مسابقه گفت: این یک بازی خاص برای من بود و برابر تیمی بازی می‌کردم که خاطرات شیرینی از آن تیم داشتم. شب قبل از بازی خواب دیدم که گل می‌زنم و پارس‌جنوبی سقوط می‌کند که این اتفاق در نهایت رخ داد. دوست نداشتم پارس‌جنوبی سقوط کند ولی باید با شرافت فوتبال بازی می‌کردیم. وقتی گل زدم شرایط خوبی نداشتم و از آقای تارتار خواستم مرا تعویض کند. در این بازی خیلی از خاطرات جلوی چشمم آمد و بازی‌هایی را در ذهن مرور می‌کردم که با پارس‌جنوبی به لیگ برتر صعود کردیم. با این تیم زندگی کردم و امیدوارم پارس‌جنوبی دوباره به لیگ برتر برگردد.

بیشتر بخوانید:

شانس اول قضاوت دربی جام حذفی کیست؟

وی در خصوص اوضاع بحرانی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: فعلا به دلیل مشکلات مالی تمرین نمی‌کنیم و قرار هم نیست روز سه شنبه در دیدار جام حذفی جلوی تراکتور حاضر شویم. متاسفانه 9 ماه که اندازه یک فصل فوتبالی می‌شود پولی نگرفتیم و این وضعیت در هیچ تیمی دیده نمی‌شود. در لیگ نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در جام حذفی هم به نیمه‌نهایی رسیدیم اما هیچ توجهی به تیم ما نشد. جان ما واقعا به لب رسیده و از قبل هم گفته‌ایم که در این بازی حاضر نمی‌شویم.

سینگ در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، اظهار داشت: چند پیشنهاد از لیگ برتر ایران و چند پیشنهاد هم از لیگ هند دارم ولی هنوز تصمیمی نگرفتم. تا 10 روز دیگر وضعیتم مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس