کد خبر 1109848
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تنها مانع پیوستن مجید حسینی به لیگ ایتالیا

سران سامپدوریا ایتالیا و ترابزون اسپور ترکیه همچنان برای انتقال مجید حسینی در حال مذاکره هستند.

به گزارش مشرق، به نقل از فوتبال مرکاتو، مدت هاست بحث انتقال سید مجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران و ترابزون ترکیه به سامپدوریا ایتالیا شنیده می شود ولی این دو باشگاه همچنان در حال مذاکره هستند.

تیم ایتالیایی در پایان فصل چندین بازیکن خود از جمله دو مدافع وسط خود را از دست داد و به همین خاطر به دنبال بازیکن خوب در این پست است و به همین خاطر سید مجید حسینی را مدنظر قرار داده است که با وجود سن کم توانست در جام جهانی روسیه برای ایران به میدان برود. در حالی که تیم ایتالیایی انتظار داشت به سرعت این انتقال نهایی شود، ولی باشگاه ترابزون ترکیه ۶ میلیون یورو برای فروش حسینی درخواست کرده است و حاضر به تخفیف نیز نیست.

بیشتر بخوانید:

رایزنی سمپدرویا با ترابزون برای کاهش قیمت حسینی

هر چند گفته می شود حسینی نیز تمایل به حضور در سامپدوریا دارد ولی دو باشگاه هنوز برای این انتقال به توافق نهایی نرسیدند و آنطور که اعلام شده است سامپدوریا حاضر است ۳ میلیون یورو برای خرید بازیکن ایرانی هزینه کند و باید دید در روزهای باقی مانده دو باشگاه در زمینه فروش و یا انتقال قرضی سید مجید حسینی به توافق می رسند یا خیر.

علی سامره و رحمان رضایی دو بازیکن ایرانی بودند که سابقه بازی در لیگ فوتبال ایتالیا را در کارنامه داشتند و انتقال حسینی به سامپدوریا می تواند اتفاق خوبی برای فوتبال ایران باشد تا یکی از مدافعان مرکزی فوتبال ایران بتواند در کشوری صاحب سبک فوتبال خود را ادامه دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس